دانلود اقدام پژوهی توانستم مشکل املا نویسی دانش آموزم را تقویت کنم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تعداد صفحات: 14     کد محصول :6908      حجم فایل:33,47 KB      نوع فایل :rar


 

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکل املا نویسی دانش آموزم را تقویت کنم

دانلود اقدام پژوهی توانستم مشکل املا نویسی دانش آموزم را تقویت کنم

چکیده
در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانش‌آموز مشغول به تحصیل می باشد. با بررسی علل و علائم ضعف دیکته‌نویسی در دانش‌آموز متوجه شدم. راه کارهایی جهت بهبودی و درمان این مشکل ارائه کردم که با اجرای این راه کارها تأثیر زیادی در بهبود دیکته دانش‌آموز مشاهده نمودم ومتوجه شدم که کارهای انجام گرفته توانسته است تا حدود زیادی ازتکرار اشتباهات مکرر وی دردیکته و سایر درسها جلو گیری داشته باشد به طوری که: خود دانش‌آموز، خانواده، معلم و همکاران در مدرسه از بهبود مشکل دیکته نویسی دانش‌آموز ابراز خرسندی نمودند.
در این زمینه جهت برخورد با مشکلات دیکته نویسی دانش‌آموزان پیشنهاداتی ارائه شده است.
لازم به توضیح است که این دانش آموز رادر در حالی که اصلا هیچ یک از مطالب درسی را یاد نگرفته بود، با دنیایی از بی قراری و پرخاشگری به خانه ی من آوردند و من با لطف خداوند، همکاری بی دریغ والدین و خود دانش آموز توانستم تنها در مدت چند روز به او بیاموزم.
این دانش آموز به لطف خداوند امسال مشکلاتش بسیار کم شده است، با دوستان و سایر همکلاسی هایش ارتباط برقرار می کند. مفاهیم و مطالب درسی را بهتر می آموزد و می توانم بگویم یکی از موفق ترین عرصه های کاری من در طول سنوات خدمتم همین کار و آموزش این دانش آموز بوده است.


لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی توانستم مشکل املا نویسی دانش آموزم را تقویت کنم

دانلود اقدام پژوهی توانستم مشکل املا نویسی دانش آموزم را تقویت کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 19 تير 1396برچسب:,اقدام پژوهی املا,اقدام پژوهی املا دوم ابتدایی,اقدام پژوهی املا پایه سوم,اقدام پژوهی املا ابتدایی,اقدام پژوهی املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا راهنمایی,اقدام پژوهی املا پنجم,اقدام پژوهی املا سوم ابتدایی,اقدام پژوهی املاء,اقدام پژوهی املا پایه چهارم,اقدام پژوهی املای دوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس املا دوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس املا مقطع ابتدایی,اقدام پژوهی املا دبستان,اقدام پژوهی املا پایه اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا اول دبستان,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی املا,اقدام پژوهی املای اول ابتدایی,اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی,نمونه اقدام پژوهی املا اول ابتدایی,اقدام پژوهی املای راهنمایی,اقدام پژوهی املا مقطع راهنمایی,اقدام پژوهی املا کلاس پنجم,اقدام پژوهی درس املا سوم ابتدایی,اقدام پژوهی املای فارسی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی