دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم با استفاده از روش تربیتی مشکلات اخلاق دانش آموزان (نام مدرسه) را ب
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

تعداد صفحات: 14     کد محصول :6879      حجم فایل:32,17 KB      نوع فایل :rar


 

اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از روش تربیتی مشکلات اخلاق دانش آموزان

.....

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم با استفاده از روش تربیتی مشکلات اخلاق دانش آموزان (نام مدرسه) را بهبهود ببخشم
چکیده
در دوران خدمتم با دانش آموزی مواجه شدم که دارای اختلالات رفتاری از قبیل شلوغی غیر نرمال، مسخره کردن دیگران، اذیت دادن به دیگر دانش آموزان، حسادت، بی حوصلگی، فحش دادن به دیگران، لجبازی، تنبلی، سردرد مزمن بود.
برای گرد آوری اطلاعات روش‌های متعددی وجود دارد؛ با توجه به موضوع پژوهش، به نظر می‌رسد که ما مجبور باشیم از چند روش به صورت ترکیبی برای جمع آوری اطلاعات استفاده نماییم. در این پژوهش روش‌های مشاهده، مشاهده مشارکتی و مصاحبه را انتجاب نمودیم.
برای کاهش حسادت، شرکت دادن فرد در گروه و احساس مسئولیت فرد نسبت به گروه ایجاد می‌گردد و از والدین فرد خواسته می‌شود که بین فرزندان تبعیض قائل نشوند و رفتارشان نسبت به فرد ملایم گردد.
برای کاهش پرخاشگری و لج بازی؛ از والدین دانش اموزخواسته می‌شود که بین فرزندان تبعیض نشود و با فرزندان خود با ملایمت ومهربانی رفتار کنند و ویژگی‌های مثبت فرزند خود را با تشویق تقویت نمایند. تا فرزند دچار کمبود محبت نگردد. به نظر می‌رسد یکی از علت‌های اساسی پرخاشگری و لج بازی تبعیض و کمبود محبت است. و به فرزند خود بر چسب‌های مثبت بزنند تا کودک باور کند که واقعاً دارای ویژگی‌های مثبت است.
برای کاهش ضعف تحصیلی، از بین بردن مشکلات عاطفی توسط والدین ومعلم مربوطه، ایجاد انگیزه، تقویت ویژگی‌های مثبت، شکوفایی اعتمادبه نفس کودک، توجه لازم به کودک، تغییر نگرش کودک نسبت به خود از جمله عواملی هستندکه می‌توانند ضعف تحصیلی دانش آموزرا کاهش دهند. به نظر می‌رسد سردرد دانش اموز با رفع مشکلات عاطفی ودرسی کودک رفع خواهد شد.

مقدمه
اختلالات رفتاری دانش آموزان، یکی از مسائلی است که معمولاً معلمان با آن مواجه هستند. یکی از عوامل بازدارنده در امر تحصیل، اختلالات رفتاری می‌باشد. معلّمان در برابر اختلالات رفتاری، به شکل‌های متفاوتی از خود عکس العمل نشان می‌دهند. برخی از معلّمان آنان را به شدّت سرکوب می‌کنند. بعضی از معلمان، در مقابل آنان کو تاه میآ یند؛ بعضی دیگر آنان را به حال خود رها می‌کنند. امّا واقعیت این است که در این حالت مشکل ادامه خواهد یافت و مشکلات دیگری نیز به دنبال خواهد آورد.
به نظر می‌رسد راه منطقی این است که وقتی مشکلی در کلاس پیش می‌آید؛ بهتر است ابتدا آن مشکل شناسایی شود سپس آن مشکل به صورت علمی مورد بررسی قرار گیرد. بعد از آن راه حل‌هایی جهت رفع مشکل پیدا کرده و به صورت عملی آن مشکل رفع گردد.

فهرست

لینک دانلود:

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم با استفاده از روش تربیتی مشکلات اخلاق دانش آموزان (نام مدرسه) را بهبهود ببخشم

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم با استفاده از روش تربیتی مشکلات اخلاق دانش آموزان (نام مدرسه) را بهبهود ببخشم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 20 تير 1396برچسب:,اقدام پژوهی اخلاقی,اقدام پژوهی اخلاق,اقدام پژوهی مشکلات اخلاقی,اقدام پژوهی پرورشی,اقدام پژوهی در زمینه پرورشی,نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی,اقدام پژوهی معاون پرورشی,نمونه اقدام پژوهی پرورشی,اقدام پژوهی درس پرورشی,اقدام پژوهی مربیان پرورشی,اقدام پژوهی مربی پرورشی,اقدام پژوهی معاونین پرورشی,موضوعات اقدام پژوهی پرورشی,نمونه اقدام پژوهی در زمینه پرورشی,دانلود نمونه اقدام پژوهی پرورشی,نمونه اقدام پژوهی درس پرورشی,نمونه اقدام پژوهی مربیان پرورشی,اقدام پژوهی برای درس پرورشی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی