دانلود مقاله اسکیزوفرنی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

 

اسـکیزوفرنی نـوعی بیــماری مــغزی جدی، مزمن و ناتوان کننده است. تقریباً یک درصد از جمــعیت طی دوره زندگی خـود به اسکیزوفرنی مبتلا می شوند.نام این بیماری در علم طب جدید به اسکیزوفرنی موجود می باشد که در علم طب سنتی از علائم این بیماری می توان استدلال بر بیماری سودا که یکی از بیماری های طحال می باشد نمود.اسکیزوفرنی به یک میزان بر زنها و مردها اثر می کند و طبق آمار گرفته شده بیـش از 2 میلـیـون آمریکایی امسال از این بیماری رنج می برند.این بیماری معمولاً در مردها زودتر و در سنین جوانی بروز می کند. اما در خانم ها در اواخر بیست سالگی و اوایل سی سالگی ایجاد می شود. کودکان بالای 5 سال نیز ممکن است به اسکیزوفرنی مبتلا شوند، اما بروز این بیماری قبل از دوره نوجوانی بسیار نادر است.تحقیقات و مطالعات روز به روز به سمت داروهای مطمئن تر و جدیدتری می رود و پرده از راز دلایل و عوامل پیچیده این بیماری برمی دارد.دانشمند برای آگاهی یافتن از اسکیزوفرنی از رویکردها و شیوه های مختلفی استفاده می کنند، از بررسی و مطالعه ژنتیک های مولکولی گرفته تا مطالعات جمعیتی.اسکیزوفرنی در سراسر جهان دیده می شود. شدت و جدیت علائم و وضعیت مزمن و ماندگار آن معمولاً در بیماران ایجاد از کار افتادگی و ناتوانی می کند. داروها و سایر روش هایدرمانی برای اسکیزوفرنی، اگر به طور مرتب و بنا بر تجویز استفاده شوند، می تواند به کاهش و کنترل علائم پریشان کننده بیماری کمک کند. اما، در برخی از افراد این دارو و درمان های شیمیائی کمک چندانی نمی کند و گاهی به خاطر عوارض جانبی این داروها یا سایر دلایل، درمان قطع می شود.حتی زمانیکه درمان موثر واقع شود، ایستادگی دربرابر نتایج بیماری از دست رفتن فرصت ها، ننگ حاصل از بیماری، باقیمانده علائم و عوارض جانبی داروهای شیمیائی باز هم برای بیمار مشکل ساز خواهد بود.
 

دانلود مقاله اسکیزوفرنی


علائم و نشانه های اولیه اسکیزوفرنی
- ایجاد تغییرات پریشان کننده و حتی تکان دهنده در رفتار بیمار.
- شروع ناگهانی علائم دیوانگی و جنون (مراحل پیشرفته اسکیزوفرنی).
- کناره گیری و انزوای اجتماعی و ترد شدگی.
- رفتار، گفتار و تفکرات غیرعادی.
برخی از افراد فقط دچار یک مرحله دیوانگی و جنون می شوند؛ سایرین در طی زندگی خود مراحل مختلفی از آن را تجربه می کنند، اما در فاصله بین این دوران ها زندگی عادی دارند. گرچه افراد مبتلا به اسکیزوفرنی حاد، یا تداوم بروز علائم در فرد، معمولاً از عملکردهای عادی خود ریکاور نمی شود و برای کنترل علائم نیاز به درمان های طولانی مدت (در برخی از موارد) ترجیحا با داروهای گیاهی به علت بدون عارضه بودن آنها دارد.


لینک دانلود:


دانلود مقاله اسکیزوفرنی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:,مقاله اسکیزوفرنی,مقاله اسکیزوفرنی Pdf,مقاله درباره اسکیزوفرنی,مقاله انگلیسی اسکیزوفرنی,مقاله در مورد اسکیزوفرنی,مقاله انگلیسی درباره اسکیزوفرنی,دانلود رایگان مقاله اسکیزوفرنی,مقالات اسکیزوفرنی,دانلود مقاله اسکیزوفرنی,مقاله بیماری اسکیزوفرنی,اسکيزوفرني چيست,اسکیزوفرنی چیست,بیماری اسکیزوفرنی چیست,اسکیزوفرنی پارانوئید چیست,علائم اسکیزوفرنی چیست,داروی اسکیزوفرنی چیست,اسکیزوفرنیا چیست؟,اسكيزوفرنيا چيست,بیماریه اسکيزوفرني,بيماري اسکيزوفرني,بیماریه اسکیزوفرنی,بيماري اسکيزوفرنيا,علايم اسکيزوفرني,علایم اسکیزوفرنی,علائم اسکیزوفرنی در کودکان,علایم اسکیزوفرنی حاد,علایم اسکیزوفرنی و شیزوفرنی,علایم اسکیزوفرنی پارانوئید,علایم اسکیزوفرنی کودکان,علایم اسکیزوفرنی مزمن,علایم اسکیزوفرنی در بزرگسالان,بيماران اسکيزوفرني,بیماران اسکیزوفرنی,بيماران اسكيزوفرني,اسکیزوفرنی درمان,اسکیزوفرنی درمان دارد,اسكيزوفرني درمان,اسکیزوفرنی درمان قطعی,اسکیزوفرنی درمان دارویی,اسکیزوفرنی درمان جدید,اسکیزوفرنی درمان گیاهی,اسکیزوفرنی درمان ندارد,درمان اسکیزوفرنی با داروهای گیاهی,درمان اسکیزوفرنی پارانوئید,اسكيزوفرني پارانوئيد,اسکیزوفرنی پارانوئید درمان,اسکيزوفرني چیست,اسکيزوفرنيا چیست,درباره اسکيزوفرنيا,اسکيزوفرني درمان,اسکيزوفرني پارانوئيد,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی