مقاله طرح های مدولاسیون PLC و مفاهیم سیستم مخابراتی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از مقاله  :

1  مقدمه

متاسفانه هیچ یک از انواع تکنیک های مدولاسیون و روش های دسترسی رسانه ای  به کار رفته در مخابرات استاندارد را نمی توان بدون انجام تغییرات عمده  در PLC مورد استفاده قرار داد .طرح های مدولاسیونی که در ادامه به آن ها اشاره می شود طرح هایی هستند که اساساً برای کاربرد در مخابرات خط قدرت (PLC) برای مواقعی که نرخ پیام بالاتر از 1 Mbit/s باشد معرفی می شوند .

1.     مدولاسیون طیف گسترده ، مخصوصاً طیف گسترده با توالی مستقیم (DSSS)

2.     مدولاسیون تک-حامل باند پهن بدون یکسان سازی

3.     مدولاسیون تک-حامل باند پهن با یکسان سازی پهنای باند

4.     مدولاسیون  چند حامل باند پهن با یکسان سازی  فیدبک دقیق قابل انطباق

5.     مدولاسیون چند حامل در شکل OFDM

 

برای طرح های 4 و 5 جریان پیام فرستاده شده در یک بخش مجاور از طیف متمرکز نشده است اما ممکن است روی تعداد خیلی زیادی ساب کانال که فواصل بین آن اختیاری است ، توزیع شده باشند . در روش OFDM ، به طور کلی تعداد زیادی  ساب کانال  با عرض برابر داریم که هر کدام از آنها می توانند مطابق با ظرفیتشان با بیت های پیام  بار شوند  .طرح چهارم با بخش های طیفی بزرگتری کار می کند ، به این مفهوم که تعداد کمی ساب کانال با عرض های متفاوت خواهیم داشت . هر دو طرح 4 و5 توانایی کار کردن با فواصل طیفی با عرض  متفاوت که به صورت نابرابری توزیع شده باشند را دارند . این شرایط بخصوص در PLC وجود دارد . در مقایسه طرح هایی که در بالا به آن ها اشاره شد ، OFDM قابلیت انعطاف بالاتری نسبت به دیگر روش ها ارائه می کند .


لینک دانلود:


مقاله طرح های مدولاسیون PLC و مفاهیم سیستم مخابراتی

مقاله طرح های مدولاسیون PLC و مفاهیم سیستم مخابراتی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 23 تير 1396برچسب:,دانلود مقالهplc,مقاله مدولاسیون,مقاله مدولاسیون Ofdm,مقاله مدولاسیون نوری,مقاله در مورد مدولاسیون دیجیتال,مقاله درباره مدولاسیون,دانلود مقاله مدولاسیون,مقاله درمورد مدولاسیون,مقاله انواع مدولاسیون دیجیتال,مقاله در مورد مدولاسیون Am,مقاله در مورد مدولاسیون Ask,تحقیق درباره مدولاسیون Am,تحقیق درباره مدولاسیون,دانلود مقاله انواع مدولاسیون,مقاله در مورد مدولاسیون,تحقیق درمورد مدولاسیون,تحقیق درمورد مدولاسیون دیجیتال,مقاله ای درمورد مدولاسیون,تحقیق در مورد مدولاسیون Ask,مقاله Plc,مقاله Plc+pdf,Plc مقاله در مورد,Plc مقاله درباره,مقاله درباره ی Plc,مقاله در مورد Plc S7,دانلود مقاله Plc,مقاله ای درباره Plc,مقاله انگلیسی Plc,دانلود مقاله Plc S7,دانلود مقاله در مورد Plc,مقاله در مورد Plc Logo,مقاله ای در مورد Plc,دانلود رایگان مقاله در مورد Plc,مقاله انگلیسی در مورد Plc,مقاله کامل در مورد Plc,دانلود مقاله درباره ی Plc,تحقیق درباره ی Plc,تحقیق در مورد Plc S7 300,تحقیق در مورد Plc S7,دانلود مقاله درمورد Plc,دانلود رایگان مقالات Plc,دانلود تحقیق Plc,دانلود مقاله درباره Plc,دانلود رایگان مقاله Plc,مقاله ای کامل در مورد Plc,مقاله انگلیسی در باره Plc,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی