دانلود مقاله اختلالات املايي
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

مشكلات املايي يا اختلال در درس املا مشكلي است كه تا به حال نتوانسته بصورت اساسي حل شود. از آنجائي كه مقطع ابتدايي اصل و زيربناي آموزش، و تكرار و تمرين حروف و كلمات زياد است و آموزگار كلاس براي تمامي دروس يك نفر بوده و تنوع دروس كمتر از مقاطع ديگر است لذا در ابتدايي اختلال در درس املا كمتر از ديگر مقاطع مي­باشد و اختلالات املايي با جديت و دقت لازم پيگيري مي­شود. اما زماني كه دانش آموز از ابتدايي خارج مي­شود پيگيري ها در اين درس سير نزولي پيدا كرده و شتاب و برنامه­ريزي لازم را ندارد. لذا دانش­آموزي كه ديپلم مي­گيرد در نوشتن كلماتي كه در كتاب خوانده هم داراي مشكل مي­باشد و متوجه مي­شويم كه دانش­آموز كلمات خوانده شده در كتب فارسي ابتدايي را هميشه صحيح­تر از كتب فارسي راهنمايي و دبيرستان مي­نويسد.

دانلود مقاله اختلالات املايي

تكرار و تمرين بيشتر، دقت در نوشتن مشق فارسي وكنترل روزانه تكاليف فارسي و تصحيح آن و اهميت دادن به اين درس و صرف وقت بيشتر در اين رابطه مي­تواند مشكلات املايي را به حداقل خود برساند.بايد در نظر داشت كه نقش معلم در اين خصوص بسيار تأثير­گذار است.معلمي كه داراي ذوق و سليقه است و از ادبيات بالايي برخوردار است در رفع مشكلات موفق­تر است.لذا داشتن يك معلم خوب خيلي مؤثرتر از ارائه راهكار و پيشنهاد است. زيرا اگر يك معلم نتواند اهل نظر باشد نمي تواند نظرات و راهكارهاي ديگران را بكار بندد. 


لینک دانلود:

دانلود مقاله اختلالات املايي




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 26 تير 1396برچسب:,مقاله اختلالات املایی و راهکار ها,اختلالات املایی,اختلالات املایی و راهکارها,اختلالات املایی در پایه اول,اختلالات املایی دکتر تبریزی,اختلالات املایی اول دبستان,اختلالات املایی ابتدایی,اختلالات املایی چیست,انواع اختلالات املایی,درمان اختلالات املایی,رفع اختلالات املایی,اختلالات املایی و راهکارهای آن,مقاله اختلالات املایی و راهکار ها,اختلالات املایی در دوره ابتدایی,مشکلات املایی اول ابتدایی,اختلالات املایی در ابتدایی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی