دانلود مقاله هوش مصنوعی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  فایل ورد قابل ویرایش

 

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی (artificial intelligence) را باید عرصهٔ پهناور تلاقی و ملاقات بسیاری از دانشها، علوم، و فنون قدیم و جدید دانست. ریشه‌ها و ایده‌های اصلی آن را باید در فلسفه، زبان‌شناسی، ریاضیات، روان‌شناسی، نورولوژی، و فیزیولوژی نشان گرفت و شاخه‌ها، فروع، و کاربردهای گونه‌گونه و فراوان آن را در علوم رایانه، علوم مهندسی، علوم زیست‌شناسی و پزشکی، علوم ارتباطات و زمینه‌های بسیار دیگر.

این شاخه از علوم بسیار گسترده و متنوع است و از موضوعات و رشته‌های مختلف علوم و فناوری، مانند سازوکارهای ساده در ماشینها شروع شده، و به سیستمای خبره ختم می‌شود. هدف هوش مصنوعی بطور کلی ساخت ماشینی است که بتواند «فکر» کند. اما برای دسته بندی و تعریف ماشینهای متفکر، می‌بایست به تعریف «هوش» پرداخت. همچنین به تعاریفی برای «آگاهی» و «درک» نیز نیازمندیم و در نهایت به معیاری برای سنجش هوش یک ماشین نیازمندیم.

تاریخچه

نام هوش مصنوعی در سال ۱۹۶۵ میلادی به عنوان یک دانش جدید ابداع گردید. البته فعالیت درزمینه این علم از سال ۱۹۶۰ میلادی شروع شده بود.

دانلود مقاله هوش مصنوعی

تعریف و طبیعت هوش مصنوعی

هنوز تعریف دقیقی که مورد قبول همهٔ دانشمندان این علم باشد برای هوش مصنوعی ارائه نشده‌است، و این امر، به هیچ وجه مایهٔ تعجّب نیست. چرا که مقولهٔ مادر و اساسی‌تر از آن، یعنی خود هوش هم هنوز بطور همه‌جانبه و فراگیر تن به تعریف نداده‌است. در واقع، می‌توان نسل‌هایی از دانشمندان را سراغ گرفت که تمام دوران زندگی خود را صرف مطالعه و تلاش در راه یافتن جوابی به این سؤال عمده نموده‌اند که: هوش چیست؟


لینک دانلود:


دانلود مقاله هوش مصنوعی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 29 تير 1396برچسب:,مقاله هوش مصنوعي,مقاله هوش مصنوعی و رباتیک,مقاله هوش مصنوعی Pdf,مقاله هوش مصنوعی به زبان انگلیسی,مقاله هوش مصنوعی Ppt,مقاله هوش مصنوعی با ترجمه,مقاله هوش مصنوعی در رباتیک,مقاله هوش مصنوعی فازی,مقاله هوش مصنوعی انگلیسی,مقاله هوش مصنوعی Isi,دانلود مقاله هوش مصنوعی و رباتیک,مقاله درباره هوش مصنوعی و رباتیک,مقاله در مورد هوش مصنوعی و رباتیک,دانلود مقاله هوش مصنوعی Pdf,مقاله انگلیسی هوش مصنوعی Pdf,مقاله در مورد هوش مصنوعی+pdf,دانلود مقاله هوش مصنوعی به زبان انگلیسی,مقاله در مورد هوش مصنوعی به زبان انگلیسی,دانلود رایگان مقاله هوش مصنوعی به زبان انگلیسی,مقالات هوش مصنوعی به زبان انگلیسی,مقاله ای به زبان انگلیسی در مورد هوش مصنوعی,مقاله انگلیسی هوش مصنوعی با ترجمه,دانلود مقاله هوش مصنوعی با ترجمه,دانلود رایگان مقاله هوش مصنوعی با ترجمه,مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی هوش مصنوعی,مقاله کاربرد هوش مصنوعی در رباتیک,مقاله در مورد کاربرد هوش مصنوعی در رباتیک,مقاله منطق فازی در هوش مصنوعی,مقاله انگلیسی در مورد هوش مصنوعی,مقاله انگلیسی درباره هوش مصنوعی,دانلود مقاله هوش مصنوعی Isi,مقاله Isi در مورد هوش مصنوعی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی