دانلود پاورپوینت مدیریت دانش
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

قسمتی از متن فایل پاورپوینت

مدیریت دانش چیست؟

تلاشی برای آشکار نمودن دارایی پنهان در ذهن اعضا و تبدیل این دارایی به یک دارایی سازمانی تا همه کارکنان به این دارایی دسترسی داشته باشند.(alden mudg,1999)

عملیات کشف،سازماندهی،خلاصه کردن و ارائه اطلاعات است به شکلی که معلومات کارکنان را بهبود ببخشد.(dayhd staps,1999) 

تلاش يك سازمان ، جهت مديريت و كنترل دانش نيروي كار خود به طور آشكار.(عباس افرازه)

تاریخجه مدیریت دانش

مدیریت دانش از اواخر دهه 1970 مطرح گردید. با نزدیک شدن به اواسط دهه 1980 و آشکار شدن اهمیت دانش و تاثیر آن بر حفظ قدرت رقابتی در بازارهای اقتصادی اهمیت ویژه ای یافت. در این دهه بود که نظام‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و نظام های هوشمند برای مدیریت دانش به کار گرفته شد و مفاهیمی چون فراهم آوری دانش، مهندسی دانش، نظام های دانش محور و مانند آن رواج پیدا کرد .با نزدیک شدن به اواخر دهه 80 می توان سیر صعودی انتشار مقالات مربوط به مدیریت دانش را مشاهده کرد. با ورود به دهه 90 فعالیت گسترده شرکت‌های آمریکایی، اروپایی و ژاپنی در حوزه مدیریت دانش به نحو چشمگیری افزایش می یابد. در واسط دهه ظهور وب جهانی، تحرک تازه ای بر حوزه مدیریت دانش می‌بخشد. شبکه بین المللی مدیریت دانش در اروپا، مجمع مدیریت دانش ایالات متحده بر روی اینترنت فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهند. رفته‌رفته شرکت‌های بزرگی وارد عرصه مدیریت دانش می شوند. اکنون در سالهای آغازین قرن 21 مدیریت دانش برای بسیاری از کشورهای پیشرفته به عنوان نماد رقابت و عامل دستیابی به قدرت و توسعه در آمده است بطوری که شرکت‌های بزرگ اروپایی حدود 55 درصد درآمد خود را به مدیریت دانش اختصاص داده اند.



لینک دانلود:


دانلود پاورپوینت مدیریت دانش




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 30 تير 1396برچسب:,پاورپوينت مديريت دانش,پاورپوینت مدیریت دانش سازمانی,پاورپوینت مدیریت دانش در سازمان,دانلود پاورپوینت مدیریت دانش,پاورپوینت های مدیریت دانش,پاورپوینت راهنمای گستره دانش مدیریت پروژه,فایل پاورپوینت مدیریت دانش,پاورپوینت استراتژی مدیریت دانش,پاورپوینت درباره مدیریت دانش,پاورپوینت سیستم مدیریت دانش,مدیریت دانش در سازمان Ppt,دانلود پاورپوینت دانشکده مدیریت ودرهد,دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت دانش,دانلود پاورپوینت سیستم های مدیریت دانش,پاورپوینت سیستم های مدیریت دانش,پاورپوینت در مورد مدیریت دانش,مدیریت دانش Ppt,مديريت دانش Ppt,مدیریت دانش Pptx,مدیریت دانش سازمانی+ppt,مدل های مدیریت دانش Ppt,مدیریت دانش در ایران Ppt,سیستم مدیریت دانش Ppt,تاریخچه مدیریت دانش Ppt,مدیریت دانش مشتری Ppt,استراتژی مدیریت دانش Ppt,مدیریت دانش Powerpoint,سیستم های مدیریت دانش Ppt,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی