دانلود مقاله نمايش سيگنالهاي VAG با استفاده از تبديلات زمان -فركانس
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

 

نمايش سيگنالهاي VAG با استفاده از تبديلات زمان -فركانس

تحليل سيگنالهاي بيولوژيكي

مقدمه

در این تحقیق ابتدا برخی از تبدیلات زمان – فرکانس به طور مختصر بیان می‌شود. در ادامه به بررسی نمایشهای زمان – فرکانس سیگنالهای VAG با تبدیلات مذکور پرداخته شده است. این قسمت شامل دو مرحله است، در مرحله اول سیگنال شبیه سازی شده VAG با توضیح‌های مختلف زمان – فرکانس نمایش داده می‌شود. مرحله دوم به بررسی نمایشهای متفاوت سیگنالVAG با توزیع‌های مذکور اختصاص یافته است. در نهایت روشهای مختلف نمایش با یکدیگر مقایسه شده‌اند.

۲-۱تبدیل زمان – فرکانس

۱-۲-۱اهمیت تبدیلهای زمان – فرکانس

سیگنالهایی که ما در زندگی روزمره با آنها سر و کار داریم، از قبیل سیگنالهایی که از اعضای مختلف بدن انسان تولید می شوند یا سیگنالهایی که صداها و تصاویر اطراف ما را تشکیل می‌دهند، ماهیت غیر ایستان دارند، به مفهومی که اگر طیف این سیگنالها رسم شود این طیف با زمان تغییر می کند، لذا این نوع سیگنالها را نمی توان بدون توجه توأم به زمان و فرکانس مطالعه نمود. در واقع کامل ترین روش برای نمایش یک سیگنال نمایش توأم در حوزه زمان و فرکانس است.

راه حل عملی برای نمایش توأم در حوزه زمان و فرکانس این است که محورهای عمودی و افقی را برای زمان و فرکانس اختیار کنیم و با نمایش سه بعدی که ارتفاع نمایانگر دامنه سیگنال است و یا استفاده از کمرنگ و پررنگ شدن

۱ – Non Stationary

خطوط در نمایش دو بعدی، دامنه سیگنال را در حوزه زمان -فرکانس نشان بدهیم.

اکثر نمایش‌های پرکاربرد زمان – فرکانس که در واقع همگی تبدیل های ریاضی سیگنال می باشند در دو دسته کلی جا می گیرند:

§  تبدیلات خطی

§  تبدیلات دو خطی یا تربیعیمهمترین خاصیتی که تبدیلات خطی را از تبدیلات دو خطی و سایر تبدیلات جدا می سازد، برقرار بودن اصل بر هم نهی در اینگونه تبدیلات است. در ادامه به مرور مختصر برخی از تبدیلات حوزه زمان – فرکانس می پردازیم]۱۳[.


لینک دانلود:

دانلود مقاله نمايش سيگنالهاي VAG با استفاده از تبديلات زمان -فركانس

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 31 تير 1396برچسب:doc+دانلود رایگان مقاله نمايش سيگنالهاي VAG, پروژه نمايش سيگنالهاي VAG, دانلود پروژه نمايش سيگنالهاي VAG, دانلود رایگان پروژه نمايش سيگنالهاي VAG, دانلود رایگان مقاله پاورپوینت نمايش سيگنالهاي VAG, دانلود رایگان مقاله نمايش سيگنالهاي VAG, دانلود رایگان نمايش سيگنالهاي VAG, مقاله نمايش سيگنالهاي VAG, نمايش سيگنالهاي VAG,تبدیل فرکانس به ولتاژ,مدار تبدیل فرکانس به ولتاژ,آیسی تبدیل فرکانس به ولتاژ,تبدیل فرکانس به Rpm,تبدیل فرکانس,تبدیل فرکانس به طول موج,تبدیل فرکانس به هرتز,تبدیل فرکانس به دسی بل,تبدیل فرکانس 50 به 60,تبدیل فرکانس به پریود,تبدیل فرکانس به زمان,تبدیل فرکانس به رادیان بر ثانیه,تبدیل فرکانس 60 به 50 هرتز,تبدیل حوزه فرکانس به زمان,تبدیل زمان به فرکانس در متلب,تبدیل حوزه زمان به فرکانس در متلب,مقاله سیگنال ژنراتور,تحقیق سیگنال ژنراتور,مقاله درباره سیگنال ژنراتور,مقاله ای در مورد سیگنال ژنراتور,مقاله سیگنال,مقاله سیگنال Eeg,مقاله سیگنال و سیستم,مقاله سیگنالینگ,مقاله سیگنالهای مغزی,مقاله سیگنال صوت,مقاله سیگنالینگ سلولی,مقاله پردازش سیگنال,مقاله پردازش سیگنال دیجیتال,مقاله سیگنال ها و سیستم ها,مقاله پردازش سیگنال دیجیتال و سیستم های Dsp,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی