گزارش تخصصی سه پایه اعتماد به نفس دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده

 

برای ایجاد اعتماد به نفس ریاضی در بچه‌ها سعی کنیم جو کلاس به جای رقابتی، حمایتی باشد. که بهترین راهش این است از بچه‌ها بخواهیم در گروه‌های کوچک و با هم کار کنند ولی با استراتژی‌های متفاوت. مثلاً در هر گروه یک دانش‌آموز می‌تواند از مکعب‌های بازی استفاده کند، یکی دیگر نمودار بکشد، دیگری از محاسبات استفاده کند و نفر دیگر تمام مراحل را بنویسد نه اینکه در عین حال بچه‌ها را تشویق کنیم به طور منظم از همدیگر کمک و راهنمایی بگیرند و مدام منتظر ما باشند تا کمکشان کنیم این جمله را در کلاس مد کنیم که قبل از اینکه از معلم بپرسید از سه نفر دیگر بپرس! این جمله ساده را به دانش‌آموزان یادآوری کنیم که آن‌ها دانش‌ لازم برای کمک کردن به هم را دارند و به آن‌ها می‌گوید بچه – و نه فقط معلم‌ها می‌توانند درست جواب بدهند و بالاتر از این در کلاس (جو اعتماد – همکاری – مشارکت) به وجود می‌آید و استقلال دانش‌آموزان را تشویق می‌کند.

مقدمه

 

اعتماد به نفس چیست؟ اعتماد به نفس همان نظر، باور و عقیده ای است که ما نسبت به خودمان داریم. در حقیقت اعتماد به نفس، «احساس اطمینان» نسبت به خودمان است. پرورش اعتماد به نفس از زمان کودکی آغاز می‌شود. برای مثال، یک کودک نوپا تا به سن بلوغ برسد، مهارت‌ها و تجربه‌های زیادی را در زندگی به دست می‌آورد البته این مهارت‌ها و تجربه‌ها روی اعتماد به نفس او تأثیر می‌گذارد. شما پدر و مادر آگاه وظیفه دارید به فرزندتان یاد بدهید برای رسیدن به موفقیت باید تلاش کند و اگر شکست بخورد، ناامید و دلسرد نشود و دوباره شروع کند. البته گفتن این جمله که تو می‌توانی موفق شوی خیلی در تقویت اعتماد به نفس او تأثیر می‌گذارد. این نکته حائز اهمیت است که از دوران کودکی به او بیاموزید موفقیت با استمرار و تداوم است که معنی پیدا می‌کند. زمانی که کودکی برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کند و شکست می‌خورد، دوباره سعی می‌کند و دوباره شکست می‌خورد ولی در نهایت به موفقیت می‌رسد. او می‌تواند بر اثر همین سعی و تلاش‌هایی که می‌کند، استعدادها و توانایی‌های خویش را بشناسد بنابراین کودکتان را تشویق کنید تا برای رسیدن به موفقیت تلاش کند. بعضی وقت‌ها کودک درباره اهداف و برنامه‌ها که در سر دارد با دیگران مشورت می‌کند، بخصوص با پدر و مادرش. در این صورت والدین نقش بسیار مهمی در تقویت اعتماد به نفس او دارند. آن‌ها باید خودشناسی و هدفداری را به کودکشان بیاموزند و همچنین به او یاد بدهند که در زندگی اهداف معقولی را انتخاب کند و برای رسیدن به​آنها تلاش کند.

 

 

لینک دانلود:

گزارش تخصصی سه پایه اعتماد به نفس دانش آموزان


گزارش تخصصی سه پایه اعتماد به نفس دانش آموزان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1396برچسب: دانلود گزارش تخصصی شش پایه , دانلود گزارش تخصصی چند پایه , معلم فایل , نمونه گزارش تخصصی معلمان چند پایه , کتب گزارشی , گزارش تخصصی , گزارش تخصصی آموزگار سه پایه , گزارش تخصصی آموزگار چند پایه , گزارش تخصصی ابتدایی , گزارش تخصصی معلم چند پایه گزارش تخصصی معلم شش پایه , پکیج کامل گزارش تخصصی , خرید پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود پکیج کامل گزارش تخصصی , دانلود رایگان گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی , دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی , دانلود مجموعه کامل پکیج گزارش تخصصی , اقدام پژوهی Doc , اقدام پژوهی ابتدایی Doc , اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی Doc , پکیج اقدام پژوهی , اقدام پژوهی بصورت ورد , اقدام پژوهی کامل بصورت ورد ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی