دانلود مقاله شـــيشه ساختمانی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

فایل ورد قابل ویرایش

مقدمه :

شيشه به عنوان يكي از مصالحي كه از هزاران سال پيش ساخته مي‌شده، همواره مورد توجه انسان ها قرار داشته و در اعصار مختلف داراي كاربردهاي متعددي بوده است. زماني يك شيء تزئيني، زماني يك وسيله جادويي و همنطور براي در و پنجره ها ونيز چراغ هاي برق و امروز حتي در كلاه فضانوردان كاربرد داشته و دارد.

شيشه به خاطر خواص منحصر بفرد خود كه از جمله آن مي توان به شفافيت آن اشاره كرد قابليت آن را دارد كه بكاربردهاي متعددي را به خود اختصاص دهد. همينطور طيف وسيع مواد شيميايي به كار رفته و نيز پديد آمدن انواع مختلف شيشه با رنگ هاي و خواص متفاوت و نيز خواص فيزيكي گوناگون كه از شيشه هاي ايمني شروع و تا انواع ضد گلوله هم حتي ادامه مي يابد. دست بشر را در اين تنوع وطيف وسيع باز گذاشته تا جايي كه امروزه در كلان شهرها مي افزايد و قدرت خود را بر شهر تحميل ميكند.

دركشورهاي جهان سوم به پيروي از كشورهاي پيشرفته استفاده از شيشه رونق بسيار يافته اما متأسفانه كمتر به بحث هاي زيست محيطي، شهري، اقليمي و در ارتباط با شيشه توجه شده  و اكثراً به لحاظ زيبايي و در مواردي ايمني و زيبايي از شيشه استفاده ميشود. بدون اينكه متوجه باشند كه شيشه در آينده چه خطراتي را به بار مي‌آورد. بايد دركشورهاي در حال توسعه تلاش شود تا مصالحي انتخاب گردند كه با اقليم و معماري سنتي آن كشورها در تضادي متقابل نباشد. تا از اين نظر علاوه بر فرهنگ، تمدن ومعماري اصيل بناها، شهرهايي بر طبق معيارها واستانداردها جهاني داشته باشيم.

در اين تحقيق سعي شده به مباحث تئوري به صورت اجمالي و بدور از مسائل تخصصي اين حرفه پرداخته شود و با تكيه بر شهر مقدس مشهد در كنار اين مباحث كاربردهاي وسيع شيشه در شهر مورد بررسي قرار بگيرد.




لینک دانلود:

دانلود مقاله شـــيشه ساختمانی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1396برچسب:,مقاله شیشه ساختمانی,تحقیق شیشه ساختمانی,مقاله شیشه ساختمان,مقاله شیشه های ساختمانی,مقاله در مورد شیشه ساختمانی,مقاله انواع شیشه های ساختمانی,شیشه ساختمانی,شیشه ساختمانی چیست,شیشه ساختمانی نانو,شیشه ساختمانی رنگی,شیشه ساختمانی اصفهان,شیشه ساختمانی کاوه,شیشه ساختمانی شیراز,شیشه ساختمانی و انواع آن,شیشه ساختمانی جدید,شیشه ساختمان چیست,شیشه نانو ساختمان,شیشه های ساختمانی نانو,شیشه رنگی ساختمان,شیشه های ساختمانی رنگی,شیشه ساختمان اصفهان,ساختمان شیشه کاوه,شیشه های جدید ساختمانی,تحقیق در مورد شیشه ساختمانی,تحقیق شیشه ساختمان,تحقیق در مورد شیشه های ساختمانی,تحقیق در مورد شیشه ساختمان,مقاله شیشه,مقاله شیشه های هوشمند,مقاله شیشه گری,مقاله شیشه هوشمند,مقاله شیشه سکوریت,مقاله شیشه های ضد گلوله,مقاله شیشه رنگی,مقاله شیشه های ساختمانی,مقاله شیشه ساختمانی,مقاله شیشه در معماری,مقاله در مورد شیشه گری,مقالات شیشه گری,تحقیق شیشه گری,مقاله درباره شیشه گری,مقاله ای در مورد شیشه گری,مقاله در مورد کارگاه شیشه گری,مقاله در مورد شیشه هوشمند,مقاله در مورد شیشه سکوریت,تحقیق در مورد شیشه های ضد گلوله,مقاله شیشه های رنگی,مقاله انواع شیشه های ساختمانی,تحقیق شیشه ساختمانی,مقاله شیشه ساختمان,مقاله در مورد شیشه ساختمانی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی