دانلود مقاله قابلیتهای محتمل تکنیکی نانوتکنولوژی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

قابلیتهای محتمل تکنیکی نانوتکنولوژی 
۱٫ محصولات خود_اسمبل 
۲٫ کامپیوترهایی با سرعت میلیاردها برابر کامپیوترهای امروزی 
۳٫ اختراعات بسیار جدید (که امروزه ناممکن است) 
۴٫ سفرهای فضایی امن و مقرون به صرفه
۵٫ نانوتکنولوژی پزشکی که در واقع باعث ختم تقریبی بیماریها ، سالخوردگی و مرگ و میر خواهد شد. 
۶٫ دستیابی به تحصیلات عالی برای همه بچه‌های دنیا 
۷٫ احیاء و سازماندهی اراضی 
برخی کاربردها
مدلسازی مولکولی و نانوتکنولوژی 
در سازمان ¬دهی و دستکاری مواد در مقیاس نانو ، لازم است تمامی ابزار موجود جهت افزایش کارایی مواد و وسایل بکار گرفته شود. یکی از این ابزار ، شیمی تحلیلی ، خصوصا مدل ‌سازی مولکولی و شبیه ‌سازی است. امروزه ابزار تحقیقاتی فراگیری مانند روشهای شیمی تحلیلی مزیتهای فراوانی نسبت به روشهای تجربی دارند.
میهیل یورکاز شرکتContinental Tire North America می‌گوید:”روشهای تجربی مستلزم بهره‌گیری از نیروی انسانی ، شیمیایی ، تجهیزات ، انرژی و زمان است. شیمی تحلیلی این امکان را برای هر فرد مهیا می‌سازد که فعالیتهای شیمیایی چندگانه‌ای را در ۲۴ ساعت شبانه ‌روز انجام دهد. شیمیدانها می‌توانند با انجام آزمایشها توسط رایانه ‌، احتمال فعالیتهای غیرمؤثر را از بین ببرند و گستره احتمالی موفقیتهای آزمایشگاهی را وسعت دهند.
نتیجه نهایی این امر ، کاهش اساسی در هزینه‌های آزمایشگاهی (مانند مواد ، انرژی ، تجهیزات) و زمان است.” از طرف دیگر ، در شیمی تحلیلی سرمایه‌ گذاری اولیه جهت تهیه نرم‌افزار و هزینه‌های وابسته از جمله سخت‌افزار جدید ، آموزش و تغییرات پرسنل بسیار بالا خواهد بود. ولی با بکار گیری هوشمندانه این ابزار می‌توان هریک از هزینه‌های اولیه را نه تنها از طریق صرفه‌جویی در هزینه آزمایشگاه بلکه بوسیله فراهم نمودن دانشی که منجر به بهینه ‌سازی فرآیندها و عملکردها می‌شود، جبران ساخت.
این موضوع برای شیمیدانها بسیار مناسب است، ولی روشهای شبیه‌سازی چطور می‌توانند برای نانوتکنولوژیستها مفید واقع شود؟ محدودیتهای آزمایشگر در مقیاس نانو ، زمانی آشکار می‌شود که شگفتی جهان دانشمندان نظری وارد عمل می‌شود. در اینجا هنگامی که دانشمندان قصد قرار دادن هر یک از اتمها را در محل مورد نظر دارند قوانین کوانتوم وارد صحنه می‌شود. پیش‌بینی رفتار و خواص در محدوده¬ای از ابعاد برای نانوتکنولوژیستها حیاتی است.
مدل‌سازی رایانه‌ای با بکارگیری قوانین اولیه مکانیک کوانتوم و یا شبیه‌سازیهای مقیاس میانی ، دانشمندان را به مشاهده و پیش‌بینی رفتار در مقیاس نانو و یا حدود آن قادر می‌سازد
. مدلهای مقیاس میانی با بکارگیری واحدهای اصلی بزرگتر از مدلهای مولکولی که نیازمند جزئیات اتمی است، به ارائه خواص جامدات ، مایعات و گازها می-پردازند. روشهای مقیاس میانی در مقیاسهای طولی و زمانی بزرگتری نسبت به شبیه¬سازی مولکولی عمل می‌کنند. می‌توان این روشها را برای مطالعه مایعات پیچیده ، مخلوطهای پلیمر و مواد ساخته‌شده در مقیاس نانو و میکرو بکار برد.
مدل ‌سازی خاک‌ رس 
محققین دانشگاه لندن در انگلستان و دانشگاه Paris Sud در فرانسه ، شبیه‌سازیهایی بر اساس مکانیک کوانتوم برای مطالعه و کامپوزیتهای خاک ‌رس–پلیمر بکار برده‌اند. امروزه این ترکیبات یکی از موفق‌ترین مواد نانوتکنولوژی هستند، زیرا بطور همزمان مقاومت بالا و شکل‌پذیری از خود نشان می‌دهند؛ خواصی که معمولاً در یکجا جمع نمی‌شوند.
نانو کامپوزیتهای پلیمر–خاک رس می‌توانند با پلیمریزاسیون در جا تهیه شوند؛ فرآیندی که شامل مخلوط کردن مکانیکی خاک معدنی با مونومر مورد نیاز است. بنابراین مونومر در لایه درونی جای‌گذاری می‌شود (خودش را در لایه‌های درون ورقه‌های سفال جای می‌دهد) و تورق کل ساختار را افزایش می‌دهد. پلیمریزاسیون ادامه می‌یابد تا سبب پیدایش مواد پلیمری خطی و همبسته گردد.


لینک دانلود:

دانلود مقاله قابلیتهای محتمل تکنیکی نانوتکنولوژی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1396برچسب: دانلود رایگان فایل های فنی و مهندسی, دانلود رایگان مقاله قابلیتهای محتمل تکنیکی نانوتکنولوژی, دانلود فایل های آماده, دانلود مستقیم مقاله قابلیتهای محتمل تکنیکی نانوتکنولوژی, فنی و مهندسی,نانو تکنولوژی,نانو تکنولوژی در ایران,نانو تکنولوژی پزشکی,نانوتکنولوژی به زبان ساده,نانو تکنولوژی در معماری,نانو تکنولوژی در پزشکی,نانو تکنولوژی مقاله,نانو تکنولوژی در صنایع غذایی,نانو تکنولوژی پزشکی چیست,نانو تکنولوژی Pdf,نانوتکنولوژی در ايران,نانو تكنولوژي در ايران,تاریخچه نانو تکنولوژی در ایران,محصولات نانو تکنولوژی در ایران,کاربرد نانو تکنولوژی در ایران,نانو تکنولوژی ایران,بازار کار نانو تکنولوژی در ایران,پیشرفت های نانو تکنولوژی در ایران,پیشرفت نانو تکنولوژی در ایران,نانو تکنولوژی پزشکی دانشگاه تهران,نانو تکنولوژی پزشکی بازار کار,ارشد نانوتکنولوژی پزشکی,نانو تکنولوژی پزشکی کارشناسی ارشد,نانو تکنولوژی پزشکی دانشگاه ازاد,نانو تکنولوژی پزشکی کدام دانشگاه,نانو تکنولوژی پزشکی و بازار کار,نانو تکنولوژی پزشکی معرفی,کتاب نانوتکنولوژی به زبان ساده,تعریف نانوتکنولوژی به زبان ساده,دانلود کتاب نانوتکنولوژی به زبان ساده,نانو تکنولوژی در معماری Pdf,نانو تکنولوژی در معماری مقاله,نانو تکنولوژی در معماری ساختمان,مقالات نانو تکنولوژی در معماری,نانو تکنولوژی و معماری,نانو تکنولوژی و معماری پایدار,پاورپوینت نانو تکنولوژی در معماری,کاربرد نانو تکنولوژی در معماری,تاثیر نانو تکنولوژی در معماری,نانو تکنولوژی در علم پزشکی,کاربرد نانو تکنولوژی در مهندسی پزشکی,کاربرد نانو تکنولوژی در پزشکی,نانو بیو تکنولوژی مقاله,مقاله نانو تکنولوژی با ترجمه,مقاله نانو تکنولوژی و صنعت نفت,مقاله نانو تکنولوژی در ایران,مقاله نانو تکنولوژی و معماری پایدار,مقاله نانو تکنولوژی مکانیک,کاربرد نانوتکنولوژی در صنایع غذایی,کاربرد نانو تکنولوژی در صنایع غذایی و نگهداری,نقش نانو تکنولوژی در صنایع غذایی,کاربرد نانو تکنولوژی در صنایع غذایی مقاله,نانو تکنولوژی صنایع غذایی,استفاده از نانو تکنولوژی در صنایع غذایی,دانلود کاربرد نانو تکنولوژی در صنایع غذایی,نانو تکنولوژی و صنایع غذایی,نانو تکنولوژی و کاربرد آن در صنایع غذایی,رشته نانو تکنولوژی پزشکی چیست,کارشناسی ارشد نانو تکنولوژی پزشکی چیست,رشته کارشناسی ارشد نانو تکنولوژی پزشکی چیست,نانو تکنولوژی چیست+pdf,تاریخچه نانو تکنولوژی+pdf,نانو تکنولوژی در کشاورزی+pdf,نانو تکنولوژی در مواد غذایی Pdf,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی