دانلود مقاله فرار از خانه
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 فایل ورد قابل ویرایش

عنوان: فرار از خانه

مقدمه:

فرار از خانه و اقدام به دوري و عدم بازگشت به منزل و ترك اعضاي خانواده، بدون اجازه از والدين يا وصي قانوني خود، در واقع نوعي واكنش نسبت به شرايطي است كه از نظر فرد نامساعد، غيرقابل تحمل و بعضاً تغيير ناپذير است. اين عمل معمولاً به عنوان يك مكانيسم دفاعي به منظور كاهش ناخوشايندي و خلاصي از محركهاي آزار دهنده و مضر و دستيابي به خواسته هاي مورد نظر و عموماً آرزوهاي دور و دراز انجام مي‏شود.

 

امروزه در اكثر كشورهاي جهان، فرار از خانه به يك معضل جدي اجتماعي تبديل شده است. بر اساس آمار سازمان بهداشت جهاني، سالانه يك ميليون نوجوان 19 13 ساله از خانه فرار مي‏كنند كه 74 درصد آنها دختر هستند. در ايران نيز مسئله فرار دختران به عنوان يك معضل مطرح مي‏باشد، هر چند آمار و ارقام دقيقي در اختيار نداريم، ليكن اخبار جرائد و مطبوعات از روند رو به رشد اين آسيب اجتماعي، كاهش ميانگين سنّي دختران فراري و ظهور پيامدهاي ناگوار آن حكايت مي‏كند.

فهرست:

مسئله شناسي فرار از خانه

تعريف فرار

انواع فرار

انگيزه هاي فرار

تبيين عوامل مؤثر در فرار دختران

عوامل خانوادگي

عوامل فردي

روابط در خانواده

عوامل اجتماعي

پيامدهاي فرار دختران

نقد برخي عملكردها

پيشنهادات


لینک دانلود:


دانلود مقاله فرار از خانه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 2 مرداد 1396برچسب:,مقاله فرار از خانه,مقاله در مورد فرار از خانه,تحقیق فرار از خانه,تحقیق درباره فرار از خانه,تحقیق در مورد فرار از خانه,تحقیق علت فرار زنان از خانه,فرار از خانه,فرار از خانه و مدرسه,فرار از خانه ارواح,فرار از خانه برای ازدواج,فرار از خانه پسران,فرار از خانه شوهر,فرار از خانه بازی,فرار از خانه پسر,فرار از خانه نوجوان,فرار از خانه جوانان,فرار از خانه یا مدرسه و غیره,فرار از خانه یا مدرسه,فرار از خانه بخاطر ازدواج,علت فرار پسران از خانه,علل فرار پسران از خانه,فرار زن از خانه شوهر,فرار زن شوهردار از خانه,بازی فرار از خانه بزرگ,بازی فرار از خانه آنلاین,بازی های فرار از خانه,دانلود بازی فرار از خانه,دانلود بازی فرار از خانه برای اندروید,بازی معمایی فرار از خانه,بازی فکری فرار از خانه,بازی فرار از خانه جدید,علل فرار نوجوانان از خانه,فرار از خانه در نوجوانان,فرار نوجوانان از خانه,علت فرار نوجوانان از خانه,عوامل فرار نوجوانان از خانه,علل فرار جوانان از خانه,دلایل فرار جوانان از خانه,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی