گزارش تخصصی روش هایی برای کاهش پرخاشگری دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

گزارش تخصصی روش هایی برای کاهش پرخاشگری دانش آموزان

 

دانلود گزارش تخصصی روشهایی برای کاهش پرخاشگری دانش آموزان
چکیده:
رفتارهای تهاجمی یا پرخاشگرانه از شایعترین اختلالات رفتاری انسان است. براساس بررسی‌های انجام شده، درصد زیادی از مشکلات رفتاری دانش آموزان تحت عناوین مختلف به پرخاشگری مربوط می‌شود. وجود نظریات متنوع در این مورد حاکی از پیچیدگی موضوع است.
از نظر علمی باید گفت پرخاشگری یک کشش و یا یک گرایش دردانش آموز است که به صورت زدن، کشتن و ویران کردن خود را نشان می‌دهد.
رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست و ناگزیر تلافی آن را سر دیگران در می‌آورد اگرچه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می‌شود. فروید معتقد است پرخاشگری امری غریزی و فطری بوده و انسان از هنگام تولد این نیرو را با خود به دنیا می‌آورد.
برای رسیدن به هدف کلی گزارش اقدامات زیر را انجام دادم :
الف) تعیین میزان پرخاشگری دانش آموزان
ب) تعیین علل شخصیتی موثر در پرخاشگری
ج) تعیین علل آموزشگاهی موثر در پرخاشگری
د) تعیین علل اجتماعی موثر در پرخاشگری
هـ) تعیین علل خانوادگی موثر در پرخاشگری

مقدمه:
پرخاشگری:عبارتست از رفتاری که هدف آن صدمه زدن به خود یا به دیگری می باشد در این تعریف قصد و نیت دانش آموز مهم است . یعنی رفتاری پرخاشگری محسوب می شود که از روی قصد و عمد برای صدمه زدن به دیگری یا به خود انجام گرفته باشد پرخاشگری به منظور توصیف محموعه ای از رفتارهای برون ریزانه مورد استفاده قرار می گیرد که در همه آنها مشخصه ی تجاوز به حقوق افراد دیگر اجتماع و تأثیر آزارنده ی این رفتار مشترک است . اعمال پرخاشگرانه شامل رفتارهای جسمی و کلامی پرخاشگری نظیر تهدید کردن ، مشاجره ی لفظی و… همچنین ویرانی دارایی است . برخی از روان شناسان پرخاشگری را رفتاری می دانند که به دیگران آسیب می رساند یا بالقوه می تواند آسیب برساند . پرخاشگری ممکن است بدنی ، لفظی یا به صورت تجاوز به حقوق دیگران باشد این روانشناسان بین پرخاشگری وسیله ای و پرخاشگری خصمانه تمایز قائل شده اند


لینک دانلود:


گزارش تخصصی روش هایی برای کاهش پرخاشگری دانش آموزان


گزارش تخصصی روش هایی برای کاهش پرخاشگری دانش آموزان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی درباره پرخاشگری , گزارش تخصصی در مورد پرخاشگری , پرخاشگری دانش آموزان , پرخاشگری دانش آموزان در مدرسه , پرخاشگری دانش آموزان در کلاس , پرخاشگری در دانش آموزان , علل پرخاشگری دانش آموزان , پرخاشگری در دانش آموزان ابتدایی , علل پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی , گزارش تخصصی آموزگار , گزارش تخصصی دبیر , گزارش تخصصی معلم , گزارش تخصصی آموزگاران , گزارش تخصصی دبیران , گزارش تخصصی معلمان , گزراش تخصصی آموزگار کلاس , گزارش تخصصی آموزگار پایه , گزارش تخصصی آموزگار مقطع , گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی , گزارش تخصصی دبیر کلاس , گزارش تخصصی دبیر درس , گزارش تخصصی دبیر پایه , گزارش تخصصی دبیر متوسطه , گزارش تخصصی معلم پایه , گزارش تخصصی علت پرخاشگری دانش آموزان , پرخاشگري در دانش آموزان , مقاله پرخاشگری دانش آموزان , علل پرخاشگری دانش آموزان در مدرسه , پرخاشگری دانش آموز ابتدایی , پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی , علت پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی , مقاله پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی , دلایل پرخاشگری دانش آموزان ابتدایی , پرخاشگری در دانش آموزان ابتدائی , پرخاشگری در دانش آموزان راهنمایی , پرخاشگری در دانش آموزان دختر , علل پ , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی