ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی
اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد وبا نشاطی داشته باشم
دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم
چکیده
در دنیای کنونی زندگی که متفاوت از زمان های گذشته است پدیده های جدید متنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند. البته این دانستنی ها و مهارت ها باید قادر باشند امنیت روانی و احساس زیبایی دوستی را در مواجهه با مشکلات زندگی تضمین کند. در روند استفاده از امکانات در راه مقابله منطقی و فراگیر مسایل دنیای جدید به خصوص نگرش های جوانان باید از اصول بهداشت روانی استفاده نمود، چرا که نوجوانان ما نیازمند فضای شاد برای شاداب زیستن هستند.در شرایطی که اکثر منازل شهری تبدیل به آپارتمان های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است.حداقل کاری که می توان در تامین بهداشت جسمی و روحی فرزندان داشته باشیم ایجاد فضای مفرح و شاد ی بخش در مدرسه است.زیرا اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود به شاد زیستن فرزندان خود کمک بسیار مهمی خواهیم کرد.
مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی حاضردر ارتباط با چگونه می توانم مدرسه شاد وبانشاطی داشته باشم است.شادی و نشاط از نیازهای روحی انسان است که در بسیاری از جنبه ای حیاتی،نقش موثری ایفا می‌کند و از نگاه صاحب نظران،پیش نیاز اساسی و بستر لازم برای هر نظام تعلیم و تربیت پویاست. در واقع هدف نظام تعلیم و تربیت،ایجاد محیطی امن و سرشار از شادی و نشاط است،به طوری که دانش آموزان بتوانند با آودگی خاطر عقاید خود را بیان کنند و با همدیگر تعامل سازنده داشته باشند تا بتوانند به رشد و شکوفایی دست یابند. عوامل متعدد در ایجاد کلاس شاد و با نشاط مؤثر است: عوامل درونی و عوامل بیرونی.هدف اصلی من از انجام این پژوهش داشتن شادی و نشاطی دانش آموزان در مدرسه است.ارتباط منطقی که من با این مسئله داشته ام معاون آموزشی آن مدرسه هستم.پژوهش های که قبلا انجام داده بودم هیچ ارتباطی با این پژوهش ندارد و این موضوع را بنده جدید دارم کار میکنم. عواملی که می‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت‌های رفتاری است که در محیط آموخته می‌شود نه فقط محفوظات علمی.

 


لینک دانلود:


اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم


اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1396برچسب:اقدام پژوهی شاداب سازی مدارس , اقدام پژوهی در مورد شاداب سازی مدارس , اقدام پژوهی شاداب سازی کلاس , اقدام پژوهی شادی , اقدام پژوهی مدرسه شاد , اقدام پژوهی کلاس شاد , اقدام پژوهی رایگان , دانلود اقدام پژوهی رایگان , دانلود رایگان مقالات اقدام پژوهی , دانلود رایگان اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی , دانلود رایگان اقدام پژوهی معلمان , دانلود رایگان اقدام پژوهی ابتدایی , دانلود رایگان اقدام پژوهی مقطع ابتدایی , دانلود رایگان اقدام پژوهی تربیت بدنی , دانلود رایگان اقدام پژوهی درس تربیت بدنی , دانلود رایگان اقدام پژوهی پرخاشگری , دانلود رایگان کتاب اقدام پژوهی , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی