دانلود گزارش تخصصی کم رویی چیست؟ و راههایی برا ی کنترل آن
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

گزارش تخصصی کم رویی

دانلود گزارش تخصصی کم رویی چیست؟ و راههایی برا ی کنترل آن

چکیده:
کمرویی یک توجه غیرعادی و مضطربانه به خویشتن دریک موقعیت اجتماعی است که در نتیجه آن فرد دچار نوعی تنش روانی شده، شرایط عاطفی و شناختی‌اش متأثر می‌گردد و زمینه بروزرفتارهای خام و نسنجیده و واکنش‌های نامناسب در وی فراهم می‌شود. به عبارت دیگر پدیده کمرویی به یک مشکل روانی- اجتماعی و آزاردهنده شخصی مربوط می‌شود که همواره به صورت یک ناتوانی یا معلولیت اجتماعی ظاهر می‌گردد به کلام ساده یعنی خود توجهی فوق العاده و ترس از مواجه شدن با دیگران.
در این تحقیق سعی شده است که در مورد علل کمرویی دانش آموزان به تفصیل بحث نماییم.

مقدمه:
مساله عزت نفس و خودارزشی از اساسی‌ترین عوامل در رشدمطلوب شخصیت کودکان و نوجوانان است و عدم این عزت نفس سبب کمرویی شده عامل عمده عقب ماندگی وشکست و ناکامی در مراحل مختلفزندگی به شمار می‌رود.
هر کسی ممکن است باموقعیت های نا خواسته و نا خوشایندی روبرو شود و نتواند با آن‌ها مقابله کندو واکنش مناسبی از خود نشان دهد.
کمرویی به عنوان یک نقیصه جدی در زندگی فردی و اجتمایی است در هر جامعه درصد قابل توجهی از کودکان و نوجوانان و بزرگ سالان با این اختلال رفتاری و عامل باز دارنده رشد شخصیت اجتماعی مواجه هستند. جامعه ما نیاز مند انسان‌هایی پویا، کوشا، هوشمند و خلاق و متعهد و مسئولیت پذیر است بنابر این اساسی‌ترین آفات رشد متعدل در خانواده‌ها می‌تواند در جامعه اسلامی فراگیر شود، بدون تردید اختلال کمرویی قابل پیشگیری و درمان است.


لینک دانلود:


دانلود گزارش تخصصی کم رویی چیست؟ و راههایی برا ی کنترل آن


دانلود گزارش تخصصی کم رویی چیست؟ و راههایی برا ی کنترل آن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1396برچسب:دانلود گزارش تخصصی برای معلمان , دانلود گزارش تخصصی کم رویی , دانلود گزارش تخصصی کم رویی چیست و برای کنترل آن چه کنیم؟ , دانلود گزارش تخصصی کنترل مشکل کم رویی دانش آموزانم , نمونه گزارش تخصصی کنترل مشکل کم رویی دانش آموزان , گزارش تخصصی حل مشکل خجالتی بودن دانش آموزان , گزارش تخصصی حل کم رویی دانش آموزان , گزارش تخصصی خجالتی بود ن دانش آموز , گزارش تخصصی فرم های 120امتیازی , گزارش تخصصی معلم پایه اول , گزارش تخصصی کم روی ادامه در ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی