گزارش تخصصی چگونگی آموزش دانش آموزان دیر آموز
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی
گزارش تخصصی چگونگی آموزش دانش آموزان دیر آموز
 
دانلود گزارش تخصصی چگونگی آموزش دانش آموزان دیر آموز
دانلود گزارش تخصصی چگونگی آموزش دانش آموزان دیر آموز
 
چکیده:
متاسفانه اکثر والدین و برخی از آموزگاران برای کنترل رفتاری و پیشرفت تحصیلی این کودکان ؛ به نصیحت ؛سرزنش ؛تنبیه؛مقایسه و امثال آن روی می آورند. این روش ها نه تنها به نتیجه نمی انجامد بلکه آثار و عوارض سو مانند پرخاشگری ؛خصومت ؛عدم اعتماد به نفس را در آنان ایجاد می کند .برای درمان مشکلات یادگیری آنان باید ابتدا به اصلاح و تغییر رفتار آنان همت گماشت . بنابراین روش های زیرکه مطرح شده می تواند در این باره مفید باشد.
 
مقدمه:
رشد کودکان و نوجوانان فرایندی پیچیده و چند بعدی است که برخی از ابعاد آن قابل سنجش و اندازه گیر هستند. یکی از مهمترین ابعاد رشد کودک، رشد هوش است که نظیر رشد هیجانی در طی یک فرایند حساس و ظریف و از طریق تسهیلات محیطی و موهبت های فطری تحول می یابد. علاوه بر یادگیری در درون خانواده و متغیرهای فرهنگی و اجتماعی دیگر، تحصیلات رسمی کودک در مدرسه برای افزایش توان بالقوه عملکرد او در زندگی کاملاً ضروری است. کودکی که نتواند به اندازه کافی و مناسب از آموزش رسمی مدارس استفاده کند در زندگی با مشکل مواجه می شودخوشبختانه امروزه شناخت دقیقی از چگونگی رشد هوش و شناخت کودکان وجود دارد. نمره های ۸۵ و بالاتر از آن در آزمونهای استاندارد هوش نشان دهنده هوش عادی هستند. نمره های کمتر از ۷۱ نشان می دهند که کودک با برخی از محدودیتها و عقب ماندگی ها در عملکرد هوشی خود مواجه هست.


لین کدانلود:


گزارش تخصصی چگونگی آموزش دانش آموزان دیر آموز


گزارش تخصصی چگونگی آموزش دانش آموزان دیر آموز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 3 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصي یادگیری , گزارش تخصصی اختلالات یادگیری , گزارش تخصصی دانش آموزان دیر آموز , اثرات نامطلوب جداسازي دانش آموز ديرآموز از دانش‌آموزان عادي , اصول كلي آموزشي دانش‌آموزان ديرآموز , مشکلات و راهکارهای برخورد با دانش آموز دیر آموز , نيازهاي دانش‌آموزان ديرآموز , ویژگیها و چالشهای دانش آموز دیرآموز , دانش آموزان ديرآموز در کلاسهاي عادي , راهبردهایی برای آموزش و توانبخشی دانش آموزان دیر آموز , راههاي مقابله با مشكل كمبود رفتارهاي ورودي شناختي دانش‌آموزان ديرآموز , دانلود گزارش تخصصی عوامل موثر درآموزش و یادگیری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری , راهها آموزش دانش آموزان , گزارش تحصصی , گزارش تخصصی معلمان دبستان , گزارش تخصصی- عوامل موثر درآموزش و یادگیری دانش آموزان دارای اختلال یادگیری , معلمان , مقاله درمورد عوامل موثر در یادگیری , یادگیری دانش آموزان ابتدایی ,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی