تجربیات مدون تدریس زبان انگلیسی ارتقای شغلی ارشد
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

چکیده

در امر آموزش زبان خارجی به زابن آموزان کمک می شود تا مهارت های "شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن" را به خود توسعه داده و دانش ساختاری پایه و واژگان ضروری زبان را در خود تقویت نمایند.

مقدمه

شرکت فعال و همکاری گروهی دانش آموزان در فرآیند تدریس، دستیابی اهداف فوق را آسان تر می سازد. از جمله موارد مورد تاکید در امر آموزش زبان عبارتند از:

1. به کار گیری دانش اموزان در فعالیت های عملی (Practical Tasks) مرتبط با شرایط واقعی زبان انگلیسی.

2. ارائه فرصت کافی به دانش آموزان جهت تعامل (interaction) با یکدیگر.

3. بهره گیری ازفعایت های دو نفره و گروهی جهت انجام فعالیت های جمعی به گونه ای که هر دانش آموز در یک کار گروهی دارای و ظیفه خاص باشد.

4. برقراری تناسب مطلوب بین فعالیت ها از نظر کاربرد صحیح زبان (accuracy) و نیز به کارگیری روان و سلیس زبان (fluenct)

5. ایفای نقش معلمین به عنوان تسهل کننده آموزش به گونه ای که معلم محوری در کلاس کاهش یافته و فعالیت های مبتنی بر یادگیری (Learning – directed activites) افزایش یابد.

6. فرآیند ارزشیابی تداوم بخش فعالیت های مهارتی در آموزش و یادگیری باشد.

7. انجام کارهای گروهی، سرودها، بازی های زبانی و ایفای نقش در کلاس.

مهارت های چهارگانه

1. مهارت شنیداری (Listening)

برای آموزش زبان خارجی لازم است ابتدا دانش آموزان در حد لزوم در معرض زبان قرا گیرند تا مهارت های دریافتی زبان (receptive skills) را در خود تقویت نمایند و سپس از آنها خواسته شود تا دست به تولید زبان بزنند، مهارت شنیداری برای رسیدن به این هدف نقش مهمی ایفا می کند.

مهارت شنیداری میت واند به دانش آموزان کمک کند تا دانش پایه زبان را در خود تقویت کنند. انجام فعالیت های زیر می تواند به توسعه مهارت شنیداری کمک کند:

1. نشنیدن و تکرار کردن (Listen and repeat)

 


لینک دانلود:

تجربیات مدون تدریس زبان انگلیسی ارتقای شغلی ارشد


تجربیات مدون تدریس زبان انگلیسی ارتقای شغلی ارشد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:: تجربیات دبیر زبان انگلیسی دبیرستان,تجربیات دبیر زبان,تجربیات معلم زبان,تجربیات معلم زبان دبیرستان,تجربیات دبیر زبان برای رتبه عالی و خبره,تجربیات یک دبیر زبان برای رتبه خبره و عالی,تجربیات دبیر زبان انگلیسی برای ارتقای شغلی,تجربیات دبیر زبان فقط 5 هزار تومان,خرید انلاین تجربیات دبیر زبان,تجربیات تدریس زبان راهنمایی,تجربیات زبان انگلیسی زبان راهنمایی,تجربیات معلم زبان راهنمایی,تجربیات ارتقای شغلی ارشد به خبره دبیر زبان,تجربیات ارتقای شغلی خبره به عالی دبیر زبان,مقاله ارتقای شغلی دبیر زبان,تحقیق ارتقای شغلی دبیر زبان,تحقیق ارتقای شغلی دبیر زبان متوسطه,مقاله ارتقای شغلی دبیر زبان متوسطه یک,تجربیات مدون یک دبیر زبان,تحقیق ارتقای شغلی مدون دبیر زبان, نویسنده,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی