گزارش تخصصی دبیر حرفه و فن
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

چکیده گزارش:

آنچه می‌شنویم، فراموش می‌کنیم.  آنچه می‌بینیم، به خاطر می‌سپاریم آنچه انجام می‌دهیم، یاد می‌گیریم آموختن شنا بدون آب ممکن نیست، آیا آموختن محتوای آموزش حرفه و فن بدون انجام فعالیت‌های عملی امکان پذیر است؟ 75 درصد یادگیری از طریق «حس دیداری» اتفاق می‌افتد. کارگاه ایده آل بازوی اصلی آموزش حرفه و فن است.

 

مقدمه گزارش:

هر انسانی به طور طبیعی نیازهایی دارد که باید برآورده شود. خداوند تبارک و تعالی در هنگام خلقت، اسباب و وسایل مورد نیاز مانند عقل، هوش، دست، چشم و ... را برای تأمین آن نیازها در اختیار انسان گذاشته و از طرف دیگر منابعی را هم به طور طبیعی در دسترس او قرار داده است. لذا این انسان است که بتواند استفادهٔ بهینه و تفکر عالی از آن‌ها داشته باشد.

بدنه یا متن گزارش:

چرا آموزش حرفه و فن؟!

باید کمر همت ببندیم که آموزش حرفه و فن درس زندگی و آموزش مهارت عملی و یدی است نه ذهنی و محفوظات. تجربه ثابت کرده است بی علاقه و ضعیف‌ترین دانش آموزان در انجام فعالیت کار عملی موفق می‌شود و دوست دارد خود را درگیر مهارت‌های عملی کند. باید بپذیریم که حرفه و فن دروازهٔ ورود به دنیای کار عملی است و موجب رفع خستگی روح و ذهن دانش آموزان از محفوظات است.

 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی دبیر حرفه و فن


گزارش تخصصی دبیر حرفه و فن

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1396برچسب:گزارش تخصصی درس کار وفناوری,گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری,گزارش تخصصی معلم کار و فناوری,گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری هفتم,گزارش تخصصی درس کار و فناوری هفتم,گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری هشتم,گزارش تخصصی درس کار و فناوری هشتم,گزراش تخصصی آموزگار کار و فناوری ششم,گزراش تخصصی درس کار و فناوری ششم,گزراش تخصصی کار و فناوری متوسطه,گزارش تخصصی درس کار و فناوری بصورت ورد,گزارش تخصصی دبیر کار و فناوری بصورت ورد,گزراش تخصصی کار و فناوری متوسطه اول,گزارش تخصصی کار و فناوری متوسطه,گزراش تخصصی درباره درس کار و فناوری,گزارش تخصصی در مرود درس کار و فناوری,گزراش تخصصی بصورت ورد,گزراش تخصصی دبیر حرفه و فن,گزراش تخصصی معلم حرفه و فن,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی