تجربیات مدون آسیب شناسی یادگیری زبان انگلیسی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

چکیده

باید دانست برای چه هدفی قصد دارید انگلیسی بیاموزید. آیا صحبت کردن برایتان مهم است یا خواندن و فهمیدن متن. چند توصیه راهگشا برایتان دارم سعی کنید با صبر و حوصله آن را پیاده کنید و نتایج آن  بهره مند گردید.

مقدمه

مکالمه حفظ کنید: در اگر در ابتدای راه هستید یک کتاب مکالمه مناسب انتخاب کنید و دیالوگ‌های آن را حفظ کنید و با دوستان، از حفظ این مکالمه را تمرین کنید. بعد از مدتی پا را از حفظ بیرون بگذارید و با لغات خودتان آن متن را به دوستتان توضیح دهید و یا آن‌را خلاصه کنید.

همه چیز گرامر نیست.

در ابتدای راه دنیایی از گرامرهای سنگین را در ذهنتان بدون اینکه مورد استفاده قرار دهید انباشته نکنید. اندک اندک به هر بخشی از گرامر که نیاز پیدا کردید همان بخش را بیاموزید و در صحبتتان از آن استفاده کنید.  به بقال سر کوچه یا مادربزرگ بی سوادتان بنگرید که بدون اینکه از فعل و فاعل و ضمیر چیزی بداند جمله می سازد و بیان می کند.

دیده ام دوستانی که جی 5 در دست دارند و برای حفظ لغات چه مشقت عظیمی تحمل می کنند. درخواست مرا عاجزانه پذیرا باشید. به حفظ لغات نپردازید آنهم صرف لغت. حفظ لغت‌های انگلیسی کاری دشوار و بسیار فرّار می‌باشد. سعی کنید در داخل متن و جمله، لغت‌ها را به خاطر بسپارید. در این صورت لغات ماندگاری بیشتری در ذهن شما خواهد داشت. بارها متن هایی پیش روی ما قرار داده اند که معنی نه همه بلکه بیشتر لغات آن را می دانیم ولی از درک کلیت متن عاجز هستیم چرا اینگونه می شود چون فقط لغت حفظ کرده ایم ولی بعضی اوقات متنی پیش روی ما می گذارند که بعضی از کلمات آن را متوجه نمی شویم و نمی دانیم ولی به طور کلی متوجه می شویم که منظور نویسنده چه بوده و حتی می توانیم کلماتی را که نمی دانیم را نیز حدس بزنیم چرا این گونه است چون ما کلمات را در بطن متن و جملات به خاطر سپرده ایم و معانی مختلفی که یک کلمه دارد را درک کرده ایم

 

 

لینک دانلود:

تجربیات مدون آسیب شناسی یادگیری زبان انگلیسی


تجربیات مدون آسیب شناسی یادگیری زبان انگلیسی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 5 مرداد 1396برچسب:تجربیات مدون زبان انگلیسی , تجربیات مدون زبان انگلیسی دبیرستان , تجربیات مدون دبیر زبان انگلیسی , تجربیات مدون یک دبیر زبان انگلیسی , تجربیات مدون دبیران زبان انگلیسی , تجربیات مدون دبیران زبان انگلیسی دبیرستان , تجربیات مدون معلمان زبان انگلیسی , تجربیات مدون درس زبان انگلیسی , تجربیات مدون آموزشی زبان انگلیسی , تجربیات مدون شده درس زبان انگلیسی , تجربیات مدون شده دبیر زبان انگلیسی , تجربیات مدون یک معلم زبان انگلیسی , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی