مکانيزاسيون کشاورزی سد شهید یعقوبی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

مکانيزاسيون کشاورزی سد شهید یعقوبی



قیمت: ۶۹۰۰۰ریال     تعداد صفحات: 177     کد محصول :4211      حجم فایل:168,39 KB      نوع فایل :rar
 

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

مقدمه:

همانطور که می دانیم جمعیت جهان رو به رشد می باشد و نیاز به مواد غذایی و سایر نیازمندی های زندگی که به نحوی با محصولات کشاورزی وابستگی دارند افزایش یافته است. طبق آمارهای صندوق جمعیت سازمان ملل متحد تا پایان سال ۲۰۵۰ میلادی جمعیت جهان به ۱۰ میلیارد نفر خواهد رسید و با توجه به این فرایند رشد جمعیت جهان تأمین نیازهای غذایی این جمعیت جز با تکیه بر روش های پیشرفته کشاورزی و کشاورزی دقیق حاصل نمی گردد. به همین دلیل می باید پارامتر های افزایش و توسعه تولیدات کشاورزی را مورد بررسی قرار داد تا بتوان با بهره وری از کلیه مکانات ، سطح تولید را بالا برد.

امروزه کشورهای صنعتی دنیا ، مانند امریکا از کلیه روشهای جدید در زمینه کشاورزی نظیر سیستم مکان یابی جهانی GPS  و سایر تکنولوژی های ماهواره ای کاشت محصولات کشاورزی میزان بهره وری از زمین های کشاورزی را به حداکثر ممکن رسانده اند. و در این بین چنانچه کشورهای توسعه نیافته و جهان سوم همانند ایران خود را به این تکنیک های جدید روز مجهز نسازند دچار مشکلات عدیده ای خواهند شد.

یکی از عوامل تولید بیشتر محصولات کشاورزی ازدیاد سطح زیر کشت است این عامل با تسطیح اراضی ناهموار ، احیای زمین های بایر ، احداث و ساخت سد ، آبگیر ها و اجرای طرحهای آبخیز داری برای ذخیره سازی نزولات جوی می تواند تا حدود زیادی در تولید محصولات زراعی و دامی موثر باشد. و این کار جز با کاربرد ماشین های کشاورزی میسر نخواهد بود.

در هر صورت توجه به مقوله کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی می تواند ما را در شکوفایی بیشتر تولیدات کشاورزی کمک نماید که امید است در آینده نزدیک مسئولان امر کشاورزی به اهمیت آن پی ببرند.



لینک دانلود:


مکانيزاسيون کشاورزی سد شهید یعقوبی


مکانيزاسيون کشاورزی سد شهید یعقوبی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 9 مرداد 1396برچسب:,مقاله مکانیزاسیون کشاورزی,مقالات مکانیزاسیون کشاورزی,مقاله های مکانیزاسیون کشاورزی,دانلود مقاله مکانیزاسیون کشاورزی,مقاله درباره مکانیزاسیون کشاورزی,مقاله انگلیسی مکانیزاسیون کشاورزی,بانک مقالات مکانیزاسیون کشاورزی,مجموعه مقالات مکانیزاسیون کشاورزی,مقاله در مورد مکانیزاسیون کشاورزی,دانلود رایگان مقالات مکانیزاسیون کشاورزی,دانلود مقاله ماشینهای کشاورزی و مکانیزاسیون,تحقیق در مورد مکانیزاسیون کشاورزی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی