دانلود مقاله بهينه سازي و مديريت مصرف انرژي
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحی مختصر از متن فایل  :  

 

مصرف بهينه انرژي در برابر افزايش بهاي سوخت

 

اگرچه نرخ مصرف انرژي در كشور ما رو به افزايش است اما مردم كشور ما انشاا... با به كار بردن روش هايي متفاوت تلاش مي كنند از طريق بهينه سازي مصرف انرژي، از هدر رفتن منابع ملي و سرمايه پولي شان در آينده جلوگيري كنند.

اغلب افراد عادت ندارند كه در مورد چگونگي مصرف انرژي بينديشند و تنها با ايجاد تغييرات ساده در عادات روزمره خود قادر خواهند بود مبالغ پرداختي در قبوض گاز و برق خود را به نحو چشمگيري كاهش دهند. آمارها نشان مي دهد كه قيمت فروش عمده گاز تنها در سال 2009 حدود 73 درصد افزايش يافته كه اين افزايش قيمت ، يك بازار بسيار رقابتي در زمينه انرژي به وجود آورده و تامين كنندگان انرژي در اين زمينه بسيار تلاش مي كنند تا مشتريان كنوني خود را حفظ نموده و مشتريان رقباي خود را نيز از آن خود كنند.

 


لینک دانلود:

دانلود مقاله بهينه سازي و مديريت مصرف انرژي



دانلود مقاله بهينه سازي و مديريت مصرف انرژي

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 11 مرداد 1396برچسب:,مديريت مصرف انرژي,مديريت مصرف انرژي در بيمارستان,مدیریت مصرف انرژی در ساختمان,مدیریت مصرف انرژی برق,مدیریت مصرف انرژی در معماری و شهرسازی,مدیریت مصرف انرژی چیست,مدیریت مصرف انرژی در صنعت,مدیریت مصرف انرژی در کشاورزی,مدیریت مصرف انرژی در بیمارستان,مدیریت مصرف انرژی در صنعت نساجی,مدیریت مصرف انرژی در ساختمان Ppt,دانلود کتاب مدیریت مصرف انرژی در ساختمان,کتاب مدیریت مصرف انرژی در ساختمان,پروژه مدیریت مصرف انرژی در ساختمان,مدیریت مصرف انرژی ساختمان,مدیریت مصرف انرژی الکتریکی,مدیریت مصرف انرژی الکتریکی+pdf,مدیریت مصرف در انرژی برق,آشنایی با مدیریت مصرف انرژی (برق ) ْ,مدیریت خودکار مصرف انرژی در شبکه هوشمند برق,کتاب مدیریت مصرف انرژی در کشاورزی,مدیریت و مصرف انرژی در کشاورزی پایدار,دانلود کتاب مدیریت مصرف انرژی در کشاورزی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی