گزارش تخصصی عوامل و علل افت دانش آموزان در درس عربی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

چکیده :

پدیده افت تحصیلی یکی از عواملی است که کارشناسان تعلیم و تربیت را به خود مشغول ساخته است . یکی از درس هایی که دانش آموزان در آن افت چشمگیری دارند درس عربی است در این گزارش ابتدا عوامل افت در این درس معرفی و سپس راهکارهایی برای کاهش و رفع آن ارائه می شود تا با به کار بستن این راهکارها و پیشنهادات شاهد پیشرفت و ایجاد انگیزه در دانش آموزان باشیم .

مقدمه:

آموزش زبان عربی نه تنها در مدارس کشور جزو مواد درسی قرار دارد بلکه امروزه ادامه به تحصیل آن در تمام مقاطع دانشگاهی برای دانشجویان این رشته فراهم شده است . ولی به علل مختلف که بعدا" ذکر خواهد شد ٬ آموزش این درس در مدارس با مشکلات زیادی روبرو شده است و بی رغبتی و عدم علاقه دانش آموزان را در یادگیری عربی در پی داشت که باعث شد ما هر ساله شاهد افت شدید دانش آموزان در این درس باشیم . لذا برای بهبود وضعیت درس عربی و کاهش افت در این درس ابتدا به شناسایی عوامل افت پرداخته و سپس پیشنهادها و راهکارهای مناسب برای برطرف کردن این مشکلات و بهبود وضعیت درس عربی در مدارس کشور ارائه می شود .

 


لینک دانلود:


گزارش تخصصی عوامل و علل افت دانش آموزان در درس عربی

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1396برچسب: گزارش تخصصی عربی,گزارش تخصصی درس عربی,گزارش تخصصی دبیر عربی,گزارش تخصصی معلم عربی,گزارش تخصصی درس عربی هفتم,گزارش تخصصی در مورد درس عربی,گزارش تخصصی درباره درس عربی,گزارش تخصصی مخصوص دبیر عربی,گزارش تخصصی پایه متوسطه,گزارش تخصصی متوسطه,گزارش تخصصی عربی متوسطه,گزارش تخصصی عربی دبیرستان,گزارش تخصصی دبیر عربی دبیرستان دوره اول,گزارش تخصصی دبیر عربی هفتم متوسطه,گزارش تخصصی دبیر عربی دوره متوسطه اول,, دانلود گزارش تخصصی دبیران عربی, سایت گزارش تخصصی, نمونه گزارش تخصصی دبیر متوسطه دوم, گزارش تخصصی دبیر عربی, گزارش تخصصی دبیر عربی با موضوع:افزایش تفهیم درس عربی برای دانش آموزان پایه هفتم با روش های مناسب, گزارش تخصصی دبیر متوسطه اول, گزارش تخصصی دبیران عربی, گزارش تخصصی درس عربی, گزارش تخصصی درس عربی دبیرستان, گزارش تخصصی دینی و عربی, گزارش تخصصی عربی دبیرستان, گزارش تخصصی متوسطه, گزارش تخصصی معلم عربی, گزارش تخصصی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی