تجربیات مدون دبیر ریاضی دبیرستان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

تجربیات مدون ارتقا حسابداری

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

مقدمه :

اینجانب   مدت       سال است که به تدریس درس ریاضی در مقطع  دبیرستان     در مدارس شهرستان      مشغول می باشم . در این مدت تجارب زیادی در زمینه انواع روش های تدریس و یاددهی و یادگیری درس ریاضی فرا گرفته ام . و هدف از نوشتن این تحقیق بیان این تجربیات برای استفاده سایر همکاران در تدریس درس ریاضی می باشد .

ابتدا مقدمه ای در باره درس ریاضی در زیر بیان می نمایم :

رياضـي يکي از چند درسـي اسـت کـه در باز کــردن ذهــن دانــش   آمــوز و آمــوزش چگونــه انديشــيدن نقــش درجــه اول را دارد اما يادگيري درس رياضي از معضلات دانش آموزان است و  روش هاي ياددهي آن يکي از مسائلي است که هر معلم رياضي با آن مواجه مي شود . همچنين با توجه به اين که امروزه علم باسرعت واقعا باورنکردني در حال گسترش است اين سوال پيش مي آيد که چگونه مي‌توان از ميان انبوه اطلاعات و دانش توليد شده مناسب‌ترين، بيشترين و مورد نيازترين محتوا را انتخاب نموده و آموزش داد؟ و چگونه مي‌توان انتظار داشت يادگيرندگان بهترين بهره را از آن ببرند؟ امروزه ، ديگر نيازي به دانش آموزاني نيست که فقط مخزن اطلاعاتي باشند که هيچ عملکردي در پي آن نيست . بلکه بايد دانش آموزان امروزي بتوانند نياز هاي خود را تشخيص  دهند و از ميان اطلاعاتشان ، داده ي درست را براي هدفشان انتخاب بکنند و آن ها را به کار ببرند و بين معلومات و جهان واقعي ارتباط برقرار کنند . نظام‌هاي آموزشي جهان براي برطرف کردن معضلات موجود، به دنبال تغيير و اصلاح روش‌ها و سياست‌هاي پيشين خود هستند.در ميان راه حل‌ها و پيشنهادات گسترده موجود، ساخت و سازگرايي که برخاسته از نهضت فلسفي- اجتماعي است، مي‌تواند پاسخي براي رسيدن به هدف آموزش برتر باشد. به‌جاي آن که دانش از پيش‌ساخته شده را به دانش‌آموزان انتقال دهيم مي‌توان تدبيري انديشيد که دانش‌آموز خود به توليد علم بپردازد ، در اختيار گذاشتن ابزار لازم، ايجاد شرايط مناسب و آموزش چگونه ساختن دانش ، لازمه  اين کار است. که اين همان مفهوم ساخت و سازگرايي است . در اين مقاله سعي شده است که روش ساخت و سازگرايي براي تدريس درس رياضي مورد بحث قرار گيرد و مراحل يک تدريس به اين روش مطرح شود .در این تحقیق ابتدا به بیان تجربیات خود در زمینه تدریس ریاضی و سپس به تبیین روش های تدریس و ارائه پیشنهادات جهت تدریس بهتر ریاضی می پردازم .



لینک دانلود:

تجربیات مدون دبیر ریاضی دبیرستان


تجربیات مدون دبیر ریاضی دبیرستان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396برچسب:تجربیات تدریس ریاضی,تجربیات دبیر ریاضی,تجربیات دبیرذ ریاضی برای ارتقای شغلی,تجربیات دبیر ریاضی رتبه خبره,تجربیات دبیر ریاضی رتبه عالی,تجربیات دبیر و معلم ریاضی برای ارتقای شغلی,تجربیات معلم ریاضی راهنمایی,تجربیات دبیر ریاضی دبیرستان,تجربیات دبیر ریاضی متوسطه,تجربیات یک معلم ریاضی,تجربیات دبیر ریاضی مقطع دبیرستان خبره و عالی,تجربیات مدون دبیر ریاضی دبیرستان,تجربیات تدریس دبیر ریاضی دبیرستان,تجربیات مدون دبیر ریاضی متوسطه,تجربیات دبیر ریاضی راهنمایی,تجربیات دبیر ریاضی متوسطه دو,تجربیات تدریس دبیر ریاضی متوسطه دو,تحقیق ارتقای شغلی دبیر ریاضی,تحقیق ارتقای شغلی دبیر ریاضی متوسطه 2,مقاله ارتقای شغلی دبیر ریاضی دبیرستان,,تجربیات مدون دبیر ریاضی,تجربیات مدون دبیر ریاضی راهنمایی,تجربیات مدون دبیر ریاضی دبیرستان,تجربیات مدون دبیر ریاضی متوسطه اول,تجربیات مدون یک دبیر ریاضی,تجربیات مدون دبیران ریاضی,تجربیات مدون معلم ریاضی,تجربیات مدون معلم ریاضی راهنمایی,دانلود تجربیات مدون دبیر ریاضی,تجربیات مدون یک معلم ریاضی,تجربیات مدون دبیر زبان انگلیسی,تجربیات مدون یک دبیر زبان انگلیسی,تجربیات مدون دبیران زبان انگلیسی,تجربیات مدون دبیران زبان انگلیسی دبیرستان,تجربیات مدون شده دبیر زبان انگلیسی,تجربیات مدون دبیر زیست شناسی,تجربیات مدون دبیران زیست شناسی,تجربیات مدون یک دبیر زیست شناسی,تجربیات مدون یک معلم زیست شناسی,تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی,تجربیات مدون دبیران ادبیات فارسی,تجربیات مدون معلم ادبیات فارسی,تجربیات مدون شده دبیر ادبیات فارسی دبیرستان,تجربیات مدون دبیر تربیت بدنی,تجربیات مدون دبیران تربیت بدنی,تجربیات مدون یک معلم تربیت بدنی,تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی,تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی دبیرستان,تجربیات مدون دبیران علوم اجتماعی,تجربیات مدون دبیران فیزیک,تجربیات مدون یک دبیر فیزیک,تجربیات مدون دبیر فیزیک,تجربیات مدون یک معلم فیزیک,تجربیات مدون دبیران,تجربیات مدون دبیران شیمی,تجربیات مدون دبیران علوم تجربی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی