ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.چکیده

در این مجموعه سعی شده که نگاهی کوتاه و گذرا درارزشیابی کیفی یا توصیفی داشته باشیم و تلاش کرده ایم تا بتوانیم همکارانی را که با این ارزشیابی آشنایی ندارند و یا ابزار و روشها را نمی دانند تا حدّی یاری دهیم. در این مباحث ابتدا در خصوص ارزشیابی و اهداف آن و اعتبار و اهمیّت ارزشیابی سخن به میان آمده دسته بندی ارزشیابی ها را داریم و با توجه به اهمیت ارزشیابی تکوینی و ارتباط داشتن این ارزشیابی با ارزشیابی توصیفی سعی شده تا اهداف و اهمیّت ارتباط آن بیان شود.بعد از این موارد به بررسی ارزشیابی کمّی و کیفی و تفاوت آنها و ارزشیابی توصیفی و کاربرد وابزارهای آن صحبت شده و راهکارهای مناسب جهت چگونگی استفاده از ابزارها و نتایج حاصل از ارزشیابی توصیفی ارائه شده است.

کلمات کلیدی :

ارزشیابی: هر کاری که قضاوتی به همراه داشته باشد ارزشیابی است که بعضی از مواقع   سنجش و ارزشیابی معادل به کار می روند، اما به واقع هم معنا نیستند. سنجش، اندازه گیری عملکرداست و مشتمل بر قضاوت نیست و این نقش بر عهده ی ارزشیابی است.

ارزشیابی تحصیلی: فعالیتی است که معلم، در جریان تدریس خود انجام می دهد. این فعالیت، شامل جمع آوری اطلاعات و داوری درباره وضعیت یادگیری و پیشرفت دانش آموز است

ارزشیابی توصیفی : الگوی جدیدی است که تلاش می کند زمینه ای را فراهم سازد تا دانش آموزان در کلاس درس با شادابی و نشاط بهتر و بیشتر و عمیق تر مطالب درسی را یاد بگیرند.



لینک دانلود:

تجربیات مدون ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی یادگیری دانش آموزان


تجربیات مدون ارزشیابی توصیفی و ارزشیابی یادگیری دانش آموزان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396برچسب:تجربیات مدون دبیر ریاضی , تجربیات مدون دبیر ریاضی راهنمایی , تجربیات مدون دبیر ریاضی دبیرستان , تجربیات مدون دبیر ریاضی متوسطه اول , تجربیات مدون یک دبیر ریاضی , تجربیات مدون دبیران ریاضی , تجربیات مدون معلم ریاضی , تجربیات مدون معلم ریاضی راهنمایی , دانلود تجربیات مدون دبیر ریاضی , تجربیات مدون یک معلم ریاضی , تجربیات مدون دبیر زبان انگلیسی , تجربیات مدون یک دبیر زبان انگلیسی , تجربیات مدون دبیران زبان انگلیسی , تجربیات مدون دبیران زبان انگلیسی دبیرستان , تجربیات مدون شده دبیر زبان انگلیسی , تجربیات مدون دبیر زیست شناسی , تجربیات مدون دبیران زیست شناسی , تجربیات مدون یک دبیر زیست شناسی , تجربیات مدون یک معلم زیست شناسی , تجربیات مدون دبیر ادبیات فارسی , تجربیات مدون دبیران ادبیات فارسی , تجربیات مدون معلم ادبیات فارسی , تجربیات مدون شده دبیر ادبیات فارسی دبیرستان , تجربیات مدون دبیر تربیت بدنی , تجربیات مدون دبیران تربیت بدنی , تجربیات مدون یک معلم تربیت بدنی , تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی , تجربیات مدون دبیر علوم اجتماعی دبیرستان , تجربیات مدون دبیران علوم اجتماعی , تجربیات مدون دبیران فیزیک , تجربیا , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی