تجربیات مدون ارتقا درس اقتصاد
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

تجربیات مدون ادبیات فارسی در سند تحول بنیادین و روش تدریس ادبیات فارسی

« ویژه ارتقاء رتبه شغلی .......»

 

مختصری از تجربیات مدون :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

 

بیان مسئله:

 یکی از مشکلاتی که ما معلمان اغلب با آن مواجه هستیم برقراری ارتباط یک طرفه در کلاس درس است. به عبارت دیگر معلم خود را انبار معلومات فرض کرده و معتقد است که دانش آموزان او با گوش دادن و تماشا کردن به حرف ها و نوشته های او در تخته سیاه مطالب را فرا می گیرند.

در حالی که در واقعیت امر چنین نیست.درچنین فرضی تنها معلم فعال است و بقیه مشارکت کنندگان در کلاس غیر فعال یا نیمه فعال هستند. چنین مشکلی در مقطع دبیرستان بارز تر است. فکر می کردم که چنین مسئله ای  در میان دانش آموزان سال اول دبیرستان در درس شیرین مطالعات اجتماعی نیز کم و بیش وجود دارد.

ارائه شواهد دال بر وجود این مشکل:

 دانش آموزان نمی توانستند به سوالاتی که برای ارزیابی از آموخته های آنان در پایان تدریس به عمل می آوردم  جواب دهند  زود خسته می شدند و در اواخر ساعات تدریس خواب آلود به نظر می آمدند. چرا که  فکر می کردند که آنان  مجسمه های بی روح در نظر گرفته شده است و انرژی فکری و جسمی آنها در کلاس مورد بهره برداری قرارنمی گیرد. سطح نمرات آنان رضایت بخش نبود. به طوری که به عنوان نمونه در یکی از کلاس ها  میانگین نوبت اول برابر 13.88 با انحراف معیار 3.14 شده بود.  چنین مشکلی را در کلاس حس می کردم و در صدد حل آن بودم.

 


لینک دانلود:

تجربیات مدون ارتقا درس اقتصاد


تجربیات مدون ارتقا درس اقتصاد

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 21 مرداد 1396برچسب: تجربیات آموزگار ابتدایی , تجربیات یک معلم ابتدایی , تجربیات معلم ابتدایی , تجربیات اموزگار ابتدایی رتبه خبره , تجربیات اموزگار ابتدایی برای ارتقای شغلی , تجربیات معلم ابتدایی رتبه خبره و عالی , تجربیات مدون شده آموزگار ابتدایی , تجربیات یک اموزگار ابتدایی , تجربه آموزگار ابتدایی , تجربیات مدون رتبه بندی معلمان , تجربیات آموزگار , تجربیات ارتقای شغلی آموزگار ابتدایی , تجربیات ارتقای شغلی ارشد به خبره , تجربیات ارتقای شغلی خبره به عالی , تجربیات ارتقای شغلی ارشد به خبره آموزگار ابتدایی , تجربیات ارتقای شغلی خبره به عالی آموزگار ابتدایی , تجربیات مدون آموزگار ابتدایی ارتقای شغلی , تجربیات مدون تدریس یک آموزگار ابتدایی , تحقیق ارتقای شغلی آموزگار ابتدایی , مقاله ارتقای شغلی آموزگار ابتدایی , ,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی