اقدام پژوهی چگونه می توانم تربیت دینی را در دانش اموزان کلاسم تقویت کنم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اقدام پژوهی چگونه می توانم تربیت دینی را در دانش اموزان کلاسم تقویت کنم

مختصری از اقدام پژوهی :

این فایل در سایت های دیگر با قیمت های بالاتری به فروش می رسد.

 

اقدام پژوهی چگونه می توانم تربیت دینی را در دانش اموزان کلاسم تقویت کنم

چکیده

 

در ابتدای سال تحصیلی با دانش آموزی روبرو شده ام که اشنایی زیادی با دین نداشت بخاطر همین من برای حل این معضل تصمیم به انجام این اقدام پژوهی گرفتم و با تحقیقاتی که انجام داده ام به این نتیجه میرسیم که با توجه به اهمیت مدرسه به عنوان یک نظام اجتماعی و نقش آن در تربیت دینی دانش آموزان در این پژوهش تلاش شده راهکارهایی برای دستیابی به این تربیت دینی ارائه شود، بنابراین با استفاده از روش تحقیق توصیفی با تکیه بر مبانی نظری به تحلیل و سپس نتیجه گیری پرداخته و در پایان راهکارهایی برای جلوگیری از آسیب‌های تربیت دینی در مدرسه ارائه شده است.

 



لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه می توانم تربیت دینی را در دانش اموزان کلاسم تقویت کنم



اقدام پژوهی چگونه می توانم تربیت دینی را در دانش اموزان کلاسم تقویت کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی