دانلود گزارش تخصصی همیار معلم و نقش آن در فرایند یادگیری دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

اقدام پژوهی چگونه میتوانم مدرسه شاد داشته باشم و زنگ تفریح را برای دانش آموزان لذت بخش کنم

دانلود اقدام پژوهی چگونه میتوانم مدرسه شاد داشته باشم و زنگ تفریح را برای دانش آموزان لذت بخش کنم

چکیده
“شادمانی باعث انبساط روح و مایه وجود نشاط است.” امام علی(ع)
مدرسه، نخستین جامعه ای است که کودک بعد از نهاد خانواده در آن گام می نهد، و در همین جامعه کوچک، علم و دانش، ایمان، محبت، تعاون و مهارت های زندگی را فرا می گیرد. کودکان و نوجوانان دوازده سال در مدرسه زندگی می کنند، یاد می گیرند و ساخته می شوند. اولین تجربه های زندگی اجتماعی کودکان در محیط مدرسه فراهم می شود و بسیاری از برداشت های ذهنی، پیش فرض ها، باور و بازخوردهای آنان نسبت به زندگی و مدرسه در کلاس درس، مورد آزمون، سنجش و تجربه قرار می گیرد.
صاحب نظران هدف های اصلی آموزش و پرورش را در پنج اصل مطرح می کنند:
۱) یادگیری عمیق مباحث مندرج در برنامه درسی ۲) تقویت روحیه مطالعه و تحقیق در دانش آموز ۳) شناخت استعدادهای دانش آموزان و هدایت آنان ۴) فراگیری مهارت های لازم برای زندگی اجتماعی مناسب ۵) ایجاد مهارت های لازم برای اشتغال در جامعه.
آموزش و پرورش مدرن به این مسئله مهم پی برده و معتقد است که یادگیری باید از همان کودکی همه ابعاد زندگی را پوشش دهد و به همین دلیل است که در کشورهای توسعه یافته به موازات آموزش علوم و فنون به جنبه های دیگری چون توسعه خود، رشد هیجانی و عاطفی، تمرکز حواس، مهرورزی، نوع دوستی، مدیریت، امیدواری به زندگی نیز در متن برنامه ریزی های آموزشی و تربیتی تحت عنوان مهارت های زندگی وارد شده است. در چنین شرایطی است که تربیت از “دالان مدرسه” به “گستره جهان هستی” وارد می شود و شوق زیستن با شور و نشاط دانستن یگانه می شود.



لینک دالنود:


دانلود گزارش تخصصی همیار معلم و نقش آن در فرایند یادگیری دانش آموزان


دانلود گزارش تخصصی همیار معلم و نقش آن در فرایند یادگیری دانش آموزان

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1396برچسب:دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی, دانلود گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان, دانلود گزارش تخصصی معلمان, دانلود گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان اول ابتدایی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان تربیت بدنی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان دوم ابتدایی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان چهارم ابتدایی, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی پایه چهارم, دانلود رایگان گزارش تخصصی معلمان ابتدایی,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی