گزارش تخصصی مدیر متوسطه
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 99 کد محصول :5555 حجم فایل:125,58 KB نوع فایل :rar 

 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل :

چکیده:

هدف از این مقاله شناسائی راه های بهبود مدیریت آموزشگاهی و توانمندسازی مدیران در سطح مدارس انجام می گیرد یا به عبارت دیگر می‌خواهیم بدانیم که مدیریت باید واجد چه شرایطی باشد تا در فرآیند آموزشی از بالاترین کارآئی و اثربخشی لازم برخوردار باشد. در این مقاله راهکارهای بهبود و توانمندی مدیریت آموزشی بررسی و پیشنهاد می‌شود.

مقدمه:

در جهان امروز گسترش علم و فناوری تمام فعالیت های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است. از مشخصات بارز این عصر، که آن را عصر فراصنعتی نامیده‌اند، جایگزین شدن دانایی، پژوهش و سرمایه انسانی با عوامل دیگر تولید است. در نتیجه همه سازمانها در پی آن می‌باشند که با استفاده از انسانی‌ترین، کارآمدترین و انعطاف‌پذیرترین شیوه‌ها برای بقای خود تلاش کنند. در این میان نیروی انسانی ماهر و کارآزموده با ارزش‌ترین ثروت هر کشور و مهم‌ترین شاخص‌های برتری یک سازمان نسبت به سازمان‌های دیگر است.

نظام آموزش و پرورش از این امر مستثنی نیست همانطوریکه می‌دانیم بهبود آموزش و پرورش بدون مدیریت صحیح، درست و توانمند امکان‌پذیر نیست. بهبود شرایط کار، افزایش رضایت و ایمنی خاطر کارکنان و هماهنگ ساختن تلاش‌ها در شکل‌دهی به امکانات و منابع موجود جهت تحقق اهداف و در نتیجه تقویت روحیه کارکنان و آمادگی برای شکوفایی، خلاقیت و نوآوری استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان از جمله وظایف مدیران مدارس است (محمدرضا برنجی)

در این مقاله شاخص‌ها، و مولفه‌ها و راههای موثر در فرآیند بهبود مدیریت آموزشگاهی و توانمندی آنها شناخت را و بکار بست.

مسأله:

با توجه به مطالعات نظری و توجه به وظایف مدیران مدارس بعضاً مشکلات و موانع در فرآیند آموزشی قابل مشاهده است که از جمله کمرنگ بودن روابط دوستانه بین مدیران و کارکنان، عدم تخصص بعضی از مدیران مدارس، کاهش انگیزه در میان مدیران، عدم توجه به مبانی روانشناسی و جامعه‌شناسی و علوم ارتباطات الگوهای فعال تدریس و پژوهش از جمله مسئله‌های مقاله است.

اهداف:

آیا مدیران آموزشی و مدارس در حوزه آموزش و پرورش آیا از آگاهی و بینش لازم برخوردارند. و همچنین از تجریه و سابقه آموزشی بهره‌مند هستند و می‌توانند زمینه‌ساز خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان و معلمان باشند و دارای چهارچوب نظری و تئوریکی لازم در حوزه مدیریت می‌باشند؟


لینک دانلود:

گزارش تخصصی مدیر متوسطه 1



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396برچسب:,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم,گزارش تخصصی مدیران متوسطه,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیر دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران مدارس,گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی مدیران مدرسه,گزارش تخصصی مدیران متوسطه,گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم,گزارش تخصصی مدیران مدارس راهنمایی,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس,نمونه گزارش تخصصی مدیران مدارس ابتدایی,گزارش تخصصی درباره مدیر,گزارش تخصصی ارزشیابی مدیر مدرسه,گزارش تخصصی ارزشیابی سالانه مدیر,نحقیق ارزشیابی مدیر,مقاله ارزشیابی مدیر,تحقیق درباره ارزشابی مدیر مدرسه ابتدایی,مقاله ارزشابی مدیر مدرسه متوسطه,گزارش تخصصی مدیریت مدرسه ابتدایی,گزارش تخصصی راجع به مدیریت,گزارش تخصصی مدیر,نمونه گزارش تخصصی مدیر مدرسه ورد,دانلود رایگان گزارش تخصصی مدیر مدرسه ورد,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی