اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 38     کد محصول :5525      حجم فایل:25,23 KB      نوع فایل :rar 

 


 

فایل ورد قابل ویرایش

توضیحی مختصر از متن فایل  :

 

اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟

 چكيده:

 پژوهش نشان داده است كه عامل بسياري از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومي مدرسه و كلاس درس است كه با اصلاح روش تدريس، در ارزيابي و ارزشيابي قابل تضعيف مي باشد.

 و اما پژوهش حاضر در مورد محمد دانش آموز پايه اول متوسطه است كه دچار اضطراب در كلاس و به خصوص در درس فیزیک است كه پس ازبرخورد با اين مسئله به جمع آوري اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربيات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزيه و تحليل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هايي به بهبود و كاهش اضطراب او پرداختم.

 کلید واژه: اضطراب – نگرانی – دانش آموز - پایه اول متوسطه

 

مقدمه:

 اختلالات رفتاري و عاطفي دانش آموزان از مواردي است كه در سال هاي اخير، مورد توجه خاص دبیرين و اولياء تعليم و تربيت قرار گرفته است، توجه ويژه به اين مشكلات رفتاري و عاطفي از اين جهت مهم است كه توجه نكردن به آن و گسترش يافتن اين مشكلات در كلاس هاي درسي مانعي در جهت رسيدن به اهداف آموزشي و تربيتي در مدرسه و كلاس است.

 ضمن اين كه موجب مي شود دبیران در كلاس درسي دچار مشكل شوند و باعث افت در عملكرد تحصيلي دانش آموزان نيز شود. اضطراب به عنوان يك مسأله شايع، حداقل به طور خفيف در اغلب دانش آموزان و نوجوانان به چشم مي خورد.

بروز آن در مرحله حاد و شديد همراه با علايم و نشانه هايي چون دلهره، بي قراري، بي خوابي، عصبانيت، تشويش و نگراني و گوش به زنگ بودن، اشكال در تمركز حواس، احساس خستگي، تپش قلب و تنگي نفس، تغيير رنگ چهره و اندام ها، استرس، اختلال در فشار خون، تعريق سرد و گرم اندام، خيال پردازي، كابوس در خواب و بيداري و ... است.

علل بروز آن نيز معمولاً كاهش مناسبات و ارتباطات عاطفي و عدم احساس امنيت، شرايط ناگوار زندگي ماشيني و عدم ايجاد ارتباط همگن با آن، بروز مسائل، اختلافات و مشكلات خانوادگي، نگراني از آينده شغلي و تحصيلي، فقدان اعضاي خانواده، كم توجهي به مسائل ديني و معنوي. عدم آمادگي در مواجه با خطر احتمالي از قبيل بيماري، فوت،‌ حادثه ناگوار جنگ و سيل و زلزله، براي خويش و نزديكان، نحوة كسب آموزش هاي تربيتي غلط در چگونگي برخورد با اضطراب است.

 


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه اضطراب دانش آموزپایه اول متوسطه را در ساعت فیزیک کاهش دادم؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 13 مهر 1396برچسب:,اقدام پژوهی فیزیک,اقدام پژوهی فیزیک دبیرستان,اقدام پژوهی فیزیک متوسطه,نمونه اقدام پژوهی فیزیک,اقدام پژوهی معلمان فیزیک,مقالات اقدام پژوهی فیزیک,اقدام پژوهی دبیران فیزیک,گزارش اقدام پژوهی فیزیک,خرید اقدام پژوهی فیزیک,تحقیق اقدام پژوهی فیزیک,اقدام پژوهی شیمی دبیرستان,اقدام پژوهی درس فیزیک دبیرستان,اقدام پژوهی درس شیمی دبیرستان,نمونه اقدام پژوهی درس فیزیک,نمونه اقدام پژوهی در درس فیزیک ,اقدام پژوهی دبیر فیزیک,اقدام پژوهی درس فیزیک,اقدام پژوهی معلم فیزیک,اقدام پژوهی فیزیک دبیرستان,اقدام پژوهی فیزیک هنرستان,اقدام پژوهی فیزیک متوسطه,اقدام پژوهی دبیر فیزیک دبیرستان,اقدام پژوهی معلم فیزیک دبیرستان,اقدام پژوهی مخصوص دبیر فیزیک,دانلود اقدام پژوهی دبیرفیزیک,نمونه اقدام پژوهی دبیر فیزیک,اقدام پزوهی دبیر فیزیک بصورت ورد,اقدام پژوهی درس فیزیک بصورت ورد,اقدام پژوهی معلم فیزیک بصو,رت ورد,اقدام پژوهی ورد,دانلود اقدام پژوهی ورد,اقدام پژوهی Word,اقدام پژوهی بصورت ورد,نمونه اقدام پژوهی ورد,اقدام پژوهی رایگان ورد,اقدام پژوهی درقالب ورد,اقدام پژوهی فایل ورد,نمونه اقدام پژوهی بصورت ورد,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی ورد,دانلود اقدام پژوهی Word,دانلود اقدام پژوهی به صورت ورد,دانلود اقدام پژوهی در قالب ورد,دانلود فایل ورد اقدام پژوهی,اقدام پژوهی در قالب Word,اقدام پژوهی با فرمت Word,اقدام پژوهی کامل بصورت Word,اقدام پژوهی کامل و آماده بصورت ورد,اقدام پژوهی در قالب ورد,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی