گزارش تخصصی معلم چندپایه چگونگی تقسیم فرصت یادگیری ابتدایی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 39     کد محصول :5840      حجم فایل:55 KB      نوع فایل :rar 

 


 

چکیده

یکی از شرایط ویژه که در آن معلمان به مقتضای شرایط می‌بایست کار یاددهی – یادگیری  را به پیش ببرند، وجود مدارس کوچک با کلاسهای چند پایه است. در این مدارس تعداد دانش آموزان کم بوده و این مدارس در نقاط دور افتاده تشکیل می‌شوند. تنوع پایه‌های تحصیلی، کوچک بودن محیط کلاس، نبود مواد آموزشی و تجهیزات آموزشی و پرورشی از جمله مشکلات و شرایطی است که در این گونه محیط‌های آموزشی حکم فرم است و با وجود این شرایط انتظار می‌رود که پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عملکرد آموزشی معلم و فرایند یادگیری در این مدارس همانند سایر مدارس به پیش برود.

واژگان کلیدی: پایه ابتدایی – چند پایه – یادگیری – پیشرفت تحصیلی

مقدمه

توصیف اولیه و بیان مساله

این جانب ………..، دارای ….. سال سابقه خدمت در مقطع ابتدایی در پست‌های ……. می‌باشم. در سال ……. نیز در پست معاونت اجرایی مدرسه ابتدایی …….. مشغول به خدمت بودم.

یکی از مشکلاتی که معلمان کلاس‌های چند پایه با آن مواجه هستند نحوه تقسیم فرصت یادگیری بین دو پایه در کلاس است و چون تا بحال پژوهشی اساسی در این مورد انجام نشده است تصمیم گرفتم این تدریس در کلاس‌های چند پایه به نوبه خود دشوار و مستلزم برنامه ریزی منظم و مدون  و آمادگی کامل  می‌باشد.

رسیدن به همهٔ اهداف آموزش درکلاس های چند پایه کاری دشواری است, کمبود وقت, نبودن فضای مناسب آموزشی, عدم وجود وسایل کمک آموزشی, کم سواد یا بی سواد بودن والین و به تبعیت از آن بی میلی نسبت به مشارکت و تسهیل بخشیدن آموزش, مشغله‌های دانش آموزان درر خارج از مدرسه برای کمک به خانواده نیز از جمله معزلاتی است که مدارس روستا به ویژه  روستاهای کوچک که اغلب  کلاس‌ها  چند پایه‌اند را با   مشکلات متعددی روبه رو کرده است.

چگونگی تقسیم فرصت یادگیری در کلاس چند پایه راههای بهبود بخشیدن به آن از همان اول برای من دغدغه بوده با وجود رضایت نسبی  از روش‌های به کار گرفته شده تا الان اما هیچ گاه نمی‌توان  خلأ  وجود تحقیقاتی در رابطه با چگونگی تدریس در کلاس‌های چند پایه را احساس نکرد.


لینک دانلود:

گزارش تخصصی معلم چندپایه چگونگی تقسیم فرصت یادگیری ابتدایی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 23 مهر 1396برچسب:,گزارش تخصصی چند پایه,گزارش تخصصی معلمان چند پایه,گزارش تخصصی معلمان چندپایه, گزارش تخصصی آموزگار سه پایه, گزارش تخصصی آموزگار چند پایه, گزارش تخصصی ابتدایی, گزارش تخصصی معلم چند پایه گزارش تخصصی معلم شش پایه,گزارش تخصصی کلاس های چند پایه,گزارش تخصصی چند پایه,گزارش تخصصی درباره آموزگار چندپایه,گزارش تخصصی کلاس چند پایه,گزارش تخصصی آموزگار چندپایه,گزارش تخصصی کلاس چندپایه,گزارش تخصصی آموزگار چند پایه,گزارش تخصصی,گزارش تخصصی بصورت ورد,گزارش تخصصی آماده,گزارش تخصصی کامل بصورت ورد,گزارش تخصصی مقطع دبیرستان,گزارش تخصصی مقطع ابتدایی,گزارش تخصصی مقطع راهنمایی,گزارش تخصصی کامل و آماده بصورت ورد,تجربیات و گزارش تخصصی,گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی,گزارش تخصصی دبیر,کافی نت آسمان سایت گزارش تخصصی,گزارش تخصصی همه مقاطع,گزارش تخصصی کلاس های چند پایه,گزارش تخصصی چند پایه,گزارش تخصصی درباره آموزگار چندپایه,گزارش تخصصی کلاس چند پایه,گزارش تخصصی آموزگار چندپایه,گزارش تخصصی کلاس چندپایه,گزارش تخصصی آموزگار چند پایه,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی