گزارش تخصصی جغرافیا سری دوم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 12     کد محصول :6665      حجم فایل:21,8 KB      نوع فایل :rar 

 


 

چکیده:

 

جغرافیا علمی است که در صدد تشریح ویژگی های مکان ها و توزیع انسان ها، عوارض و رویدادها بر سطح  زمین  می باشد . جغرافیا به  مطالعه  کنشهای  متقابل  انسان – محیط  در بستر مکان های  ویژه و موقعیت های مکانی می پردازد.   امروزه آموزش جغرافیا به عنوان یک موضوع اصلی و محوری که باید در برنامه های تحصیلی مدارس در دوره های مختلف گنجانده شود، مورد تأکید قرار گرفته است و از آن به عنوان وسیله ای نیرومند هم برای ترفیع و ترویج آموزش های فردی و هم آموزش های بین المللی ، محیطی و توسعه استفاده می شود . 

 

 

 

مقدمه:

 

بسیاری از موضوعات و مشکلات عمده ای که دنیای امروز با آن مواجه است ، ُبعد جغرافیایی قوی دارند . آموزش جغرافیا در درک و فهم مسائل و مشکلات محیطی و ارائه راه حل ها و برنامه ریزی های مربوط به توسعه ، نقش بسزایی دارد . آموزش جغرافیا می تواند دانش آموزان را به درک فرایندها و ساختارهای مربوط به توسعه  قادر سازد . درک  محیط  پیرامون ، آگاهی  از شیوه های  متفاوت  زندگی ، شناخت  نظام های  اصلی اجتماعی -اقتصادی  و موقعیت های  مکانی  و مکان ها به عنوان  بستر این  نظام ها، تأثیر شرایط  طبیعی  بر فعالیت های انسانی و تغییر محیط ها بر مبنای تکنیک ها، ارزشهای فرهنگی و نظام های اقتصادی -اجتماعی ، دستیابی به طیف وسیعی از مهارت های جغرافیایی و به کارگیری آنها در زندگی خصوصی ، حرفه ای و عمومی و سرانجام علاقه مندی و احساس مسئولیت نسبت به محیط و بوم انسانی در مقیاس های مختلف از طریق آموزش جغرافیایی حاصل می گردد . بر این مبنا ملاحظه می شود که برنامه درسی جغرافیا و شیوه آموزش آن در کشور ما نیاز به  تحولی بنیادین  دارد و آنچه این تحول اساسی را ضروری نموده است ، کمبودها و مشکلاتی است که در آموزش فعلی این درس وجود دارد . 


لینک دانلود:

گزارش تخصصی جغرافیا سری دوم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 26 مهر 1396برچسب:,گزارش تخصصی رایگان جغرافیا,گزارش تخصصی جغرافیا رایگان,گزارش تخصصی جغرافیا متوسطه دوم,گزارش تخصصی جغرافیا دهم,گزارش تخصصی جغرافیا دبیرستان,گزارش تخصصی جغرافیا رایگان,گزارش تخصصی جغرافی,گزارش تخصصی درس جغرافیا,گزارش تخصصی دبیر جغرافیا,گزارش تخصصی معلمان جغرافیا, گزارش تخصصی دبیر جغرافیا,گزارش تخصصی درس جغرافیا,دانلود گزارش تخصصی درس جغرافیا,گزارش تخصصی جغرافی,روش تدریس جغرافیا,دانلود گزارش تخصصی معلمان مشکلات و چالش ها ی درس جغرافیا,گزارش تخصصی درس جغرافی,دانلود گزارش تخصصی درس جغرافی,گزارش تخصصی جغرافی |تعلیمات اجتماعی|مطالعات اجتماعی,گزارش تخصصی دبیر جغرافیا دبیرستان,گزارش تخصصی دبیر جغرافی دبیرستان,گزارش تخصصی درس جغرافیا در قالب ورد,گزارش تخصصی معلم جغرافی,گزارش تخصصی جغرافی ابتدایی,گزارش تخصصی جغرافی ورد,نمونه گزارش تخصصی جغرافی,دانلود نمونه گزارش تخصصی جغرافی,نمونه گزارش تخصصی درس جغرافی,دانلود رایگان گزارش تخصصی جغرافی,نمونه گزارش تخصصی دبیر جغرافی,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی