اقدام پژوهی گسترش حجاب دانش آموزان
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 20     کد محصول :6673      حجم فایل:51,01 KB      نوع فایل :rar 

 


 

چکیده

مقوله بي حجابي امروز به يك معضل كاملاً مشهود در جامعه درآمده است معضلي كه فقط براي افراد بي‌حجاب مشكل ايجاد نمی‌کند؛ در واقع آسيب‌هايي كه از بي‌حجابي ناشي مي‌شود، تمام اعضاي جامعه در بر مي‌گيرد. حجاب و عفاف که یک دستور دینی است از مسائل مهم و کلیدی جامعه ماست و با بسیاری از مسائل پیوند خورده و دارای ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شده است. کالبد «حجاب» به روح «عفاف» نیازمند است و روح عفاف نیز بدون کالبد حجاب, قابل تصور و بروز و اثر آفرینی نیست, عفاف به عنوان سازنده‌ی لایه‌های زیرین حجاب, یعنی پارسایی, خویشتن داری و شرم سازنده وحجاب به عنوان لایه‌های رویین عفاف است که وجه مرئی _ ظهور یافته همان پارسایی وخویشتن داری را نشان می‌دهد و این دو, توامان به زن فرصت می‌دهد تا با حیثیت انسانی خود در جامعه ظاهر شود و با آن تعامل پیدا کند.

 

 

مقدمه

 بى ترديد يكى از مهم‌ترین دغدغه‌هاى اصلى نظام مقدس جمهورى اسلامى، بسط و گسترش فرهنگ ناب محمدى صلی الله علیه و آله  در جامعه به خصوص در میان دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مملکت  بوده و هست. مساله حجاب نيز به عنوان يكى از اركان اصلى حفظ عفت عمومى در جامعه،  همواره مورد بحث و نظر كارشناسان مختلف بوده است.

بسیاری از دختران و زنان هنوز در پاسخ به این سؤال که چرا زنان باید حجاب داشته باشند؟ به جواب روشنی دست نیافته و این عامل و بسیاری از عوامل فرهنگی، محیطی و... موجب شده است تا غافلانه و ناآگاهانه به ارزش حجاب خویش پی نبرده و دلیلی برای رعایت این دستور الهی نیابند و کم کم به سوی بدحجابی سوق داده شوند. این پژوهش در پی آن است که با بیان فلسفه و چرایی حجاب و پاسخ به شبهاتی که برای بسیاری از دختران در رابطه با حجاب پیش آمده است، دلایل روشن انجام این فریضه الهی را بیان نماید و موجبات امر به معروف و نهی از منکر بسیاری از بدحجابان را فراهم نماید.


لینک دانلود:

اقدام پژوهی گسترش حجاب دانش آموزان




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 26 مهر 1396برچسب:,اقدام پژوهی پرورشی رایگان,اقدام پژوهی رایگان پرورشی,نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی,اقدام پژوهی معاون پرورشی,نمونه اقدام پژوهی پرورشی,اقدام پژوهی درس پرورشی,اقدام پژوهی مربیان پرورشی,اقدام پژوهی مربی پرورشی,اقدام پژوهی معاونین پرورشی,موضوعات اقدام پژوهی پرورشی,نمونه اقدام پژوهی در زمینه پرورشی,دانلود نمونه اقدام پژوهی پرورشی,نمونه اقدام پژوهی درس پرورشی,نمونه اقدام پژوهی مربیان پرورشی,اقدام پژوهی برای درس پرورشی, اقدام پژوهی مربی پرورشی,اقدام پژوهی معاون پرورشی,اقدام پژوهی پرورشی,اقدام پژوهی مربی پرورشی ابتدایی,اقدام پژوهی معاون پرورشی ابتدایی,اقدام پژوهی مربی پرورشی راهنمایی,اقدام پژوهی معاون پرورشی راهنمایی,اقدام پژوهی مربی پرورشی متوسطه,اقدام پژوهی معاون پرورشی متوسطه,اقدام پژوهی مربی پرورشی هنرستان,اقدام پژوهی معاون پرورشی هنرستان,اقدام پژوهی مربی پرورشی کاردانش,اقدام پژوهی معاون پرورشی کاردانش,اقدام پژوهی مربی پرورشی بصورت ورد,اقدام پژوهی معاون پرورشی بصورت ورد,دانلود اقدام پژوهی معاون پرورشی,دانلود اقدام پژوهی مربی پرورشی,نمونه اقدام پژوهی معاون پرورشی,نمونه اقدام پژوهی مربی پرورشی,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی