اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

  تعداد صفحات: 80     کد محصول :6718      حجم فایل:127,41 KB      نوع فایل :rar 

 


 

 

اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد وبا نشاطی داشته باشم
دانلود اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم
چکیده
در دنیای کنونی زندگی که متفاوت از زمان های گذشته است پدیده های جدید متنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند. البته این دانستنی ها و مهارت ها باید قادر باشند امنیت روانی و احساس زیبایی دوستی را در مواجهه با مشکلات زندگی تضمین کند. در روند استفاده از امکانات در راه مقابله منطقی و فراگیر مسایل دنیای جدید به خصوص نگرش های جوانان باید از اصول بهداشت روانی استفاده نمود، چرا که نوجوانان ما نیازمند فضای شاد برای شاداب زیستن هستند.در شرایطی که اکثر منازل شهری تبدیل به آپارتمان های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است.حداقل کاری که می توان در تامین بهداشت جسمی و روحی فرزندان داشته باشیم ایجاد فضای مفرح و شاد ی بخش در مدرسه است.زیرا اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود به شاد زیستن فرزندان خود کمک بسیار مهمی خواهیم کرد.
مقدمه
موضوع اصلی اقدام پژوهی حاضردر ارتباط با چگونه می توانم مدرسه شاد وبانشاطی داشته باشم است.شادی و نشاط از نیازهای روحی انسان است که در بسیاری از جنبه ای حیاتی،نقش موثری ایفا می‌کند و از نگاه صاحب نظران،پیش نیاز اساسی و بستر لازم برای هر نظام تعلیم و تربیت پویاست. در واقع هدف نظام تعلیم و تربیت،ایجاد محیطی امن و سرشار از شادی و نشاط است،به طوری که دانش آموزان بتوانند با آودگی خاطر عقاید خود را بیان کنند و با همدیگر تعامل سازنده داشته باشند تا بتوانند به رشد و شکوفایی دست یابند. عوامل متعدد در ایجاد کلاس شاد و با نشاط مؤثر است: عوامل درونی و عوامل بیرونی.هدف اصلی من از انجام این پژوهش داشتن شادی و نشاطی دانش آموزان در مدرسه است.ارتباط منطقی که من با این مسئله داشته ام معاون آموزشی آن مدرسه هستم.پژوهش های که قبلا انجام داده بودم هیچ ارتباطی با این پژوهش ندارد و این موضوع را بنده جدید دارم کار میکنم. عواملی که می‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت‌های رفتاری است که در محیط آموخته می‌شود نه فقط محفوظات علمی.
مدارس تامین‌کننده نیروی کیفی جامعه‌اند و نه فقط تامین‌کننده کمیتی از خیل عظیم نیروی انسانی که به‌عنوان تحصیل کرده روانه جامعه می‌شوند. پس شناسایی و ایجاد زمینه برای رشد خصایل ممتاز بشری، اولین دغدغه دست اندرکاران تعلیم و تربیت در کلیه فعالیت‌های علمی یا فرهنگی است که باید با تمام وجود خود را وقف ایفای این وظیفه سنگین کنند.


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه می توانم مدرسه شاد و با نشاطی داشته باشم




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 26 مهر 1396برچسب:,اقدام پژوهی رایگان مدیر مدرسه,اقدام پژوهی مدیر مدرسه رایگان,اقدام پژوهی مدیر مدرسه ابتدایی,اقدام پژوهی مدیریت مدرسه,اقدام پژوهی مدیر دبستان,نمونه اقدام پژوهی مدیران مدارس ابتدایی,اقدام پژوهی مدیران مدارس,اقدام پژوهی مدیران مدارس ابتدایی,اقدام پژوهی مدیریت مدارس,اقدام پژوهی مدیران مدارس راهنمایی,اقدام پژوهی مدیر,اقدام پژوهی مدیریت,اقدام پژوهی مدیران,اقدام پژوهی مدیریت کلاس درس,اقدام پژوهی مدیران ابتدایی,اقدام پژوهی مدیریت کلاس,اقدام پژوهی مدیریت زمان,اقدام پژوهی مدیریتی,اقدام پژوهی مدیریت زنگ تفریح,اقدام پژوهی در مدیریت مدرسه,اقدام پژوهی مدیران متوسطه,اقدام پژوهی مدیران هنرستان,اقدام پژوهي مديران,نمونه اقدام پژوهی مدیر مدرسه,اقدام پژوهی مدیر ابتدایی,نمونه اقدام پژوهی مدیران ابتدایی,دانلود اقدام پژوهی مدیران ابتدایی,موضوعات اقدام پژوهی مدیران ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی مدیران,نمونه اقدام پژوهی مدیران مدارس, اقدام پژوهی مدیر,اقدام پژوهی معاون,اقدام پژوهی مدیر مدرسه,اقدام پژوهی معاون مدرسه,اقدام پژوهی معاون مدرسه ابتدایی,اقدام پژوهی مدیر مدرسه ابتدایی,اقدام پژوهی مدیر مدرسه راهنمایی,اقدام پژوهی معاون مدرسه متوسطه یک,اقدام پژوهی مدیر مدرسه متوسطه یک,اقدام پژوهی مدیر دبیرستان,اقدام پژوهی معاون دبیرستان,اقدام پژوهی معاون آموزشی,اقدام پژوهی مدیر هنرستان,اقدام پژوهی معاون هنرستان,اقدام پژوهی مدیریت مدرسه,اقدام پژوهی معاونت مدرسه,لیست اقدام پژوهی معاون,لیست اقدام پژوهی مدیر,اقدام پژوهی معاون آموزشی مدرسه,,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی