اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری فاطمه را با همکاری خانواده آن کاهش دهم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

   تعداد صفحات: 31     کد محصول :6743      حجم فایل:62,43 KB      نوع فایل :rar 

 


 

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری فاطمه کمیزی را با همکاری خانواده آن کاهش دهم.

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری فاطمه را با همکاری خانواده آن کاهش دهم

چکیده
اقدام پژوهی بنده بر این اساس انجام شده است که با ارتباط با خانواده فاطمه کمیزی چگونه میتوانم مشکل رفتاری آن را کاهش دهم.منظور از مشکلات مدرسه در بحث حاضر، مسائلی غیر از درس و یادگیری است. گاهی مواردی از قبیل: دعوا با دانش‌آموزان دیگر، اختلاف با معلم، بی‌انضباطی، اخراج از کلاس و مدرسه و آوردن موبایل در مدرسه پیش می‌آیند که به نوعی والدین نیز مجبورند درگیر ماجرا شوند. در این موارد چه باید کرد؟ مدرسه، محیطی اجتماعی است و به مانند محیط‌های اجتماعی دیگر، تنش‌ها و تعارض‌هایی را بین افراد به وجود می‌آورد. ممکن است فرزند شما با همکلاسی خودش و یا دانش‌آموزی از کلاس دیگر و حتی مدرسه‌ای دیگر دعوا کند، احتمال دارد بین او و معلمش سوء تفاهم یا اختلافی به وجود بیاید و یا شاید رفتاری انجام دهد که از نظر اولیای مدرسه بی‌انضباطی و رفتاری مغایر با مقررات مدرسه تلقی شود. اگر فرزند شما مشکلی در مدرسه پیدا کرد، قبل از پرداختن به موضوع باید به چند نکته توجه کنید: هنوز هم هستند والدینی که از مدرسه فقط توقع پوست و استخوان فرزندشان را دارند و چیز دیگری نمی‌خواهند؛ والدینی که هر نوع تصمیم‌گیری درباره فرزندشان را به مدرسه می‌سپارند. در مقابل، طیفی از والدین هستند که به بهانه علاقه به فرزند و در واقع به دلیل مشکلات خاص خودشان، به مدرسه اجازه‌ نمی‌دهند که کوچک‌ترین تندی در حق فرزندشان اعمال کند. نه آن رفتار درست است و نه این رفتار؛ بهترین و منطقی‌ترین روش، عدالت و انصاف است. اگر با این پیش‌داوری وارد مدرسه شوید که «همیشه حق با مدرسه است» یک اشتباه مرتکب شده‌اید. ممکن است اولیای مدرسه رفتار اشتباهی در پیش بگیرند و احتمال هم دارد که فرزند شما موقعیتی به وجود بیاورد که عوامل مدرسه را به اعمال رفتاری تند حتی تنبیه وابدارد. بنابر این، قبل از هر نوع پیش‌داوری، به خود تذکر دهید که منصفانه‌ و بدون غرض رفتار خواهید کرد.

مقدمه
موضوع اقدام پژوهی چگونه توانستم با برقراری ارتباط با خانواده فاطمه کمیزی مشکلات رفتاری او را کاهش دهم میباشد.هدف اصلی من از انجام این پژوهی رفع مشکل رفتاری دانش آموزم بنام فاطمه کمیزی است که در کلاس با این مشکل مواجه شده است و برای من در این کلاس به وجود آمده است.دلیل منطقی که من را انجام به این پژوهی کرده این است که فاطمه کمیزی خیلی مشکل رفتاری با دانش آموزان هم سطح خود دارد و قبل از آسیب های رفتاری بنده تصمیم گرفتم که به بررسی های لازم برای انجام این پژوهش بپردازم.یکی از مسائل و مشکلاتی که معلّمان با آن مواجه هستند، اختلالات رفتاری دانش آموزان می‌باشد. اختلالات رفتاری یکی از عواملی است که اعصاب معلم را خرد می‌کند و معلم را از نظر روانی خسته می‌کند. علاوه از آن پیشرفت علمی کلاس را پایین می‌آورد. اختلالات رفتاری دانش آموزان ممکن است علل متفاوتی داشته باشد.


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری فاطمه را با همکاری خانواده آن کاهش دهم

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات رفتاری فاطمه را با همکاری خانواده آن کاهش دهم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 1 آبان 1396برچسب:,اقدام پژوهی رایگان مشاوره,اقدام پژوهی مشاوره رایگان,اقدام پژوهی مشاوره,اقدام پژوهی مشاوره دبیرستان,اقدام پژوهی مشاوره ای,اقدام پژوهی مشاوران,اقدام پژوهی مشاور مدرسه,اقدام پژوهی مشاور مدرسه دبیرستان,نمونه اقدام پژوهی مشاوره,اقدام پژوهی رشته مشاوره,اقدام پژوهی در زمینه مشاوره,موضوع اقدام پژوهی رشته مشاوره,نمونه اقدام پژوهی مشاوران,نمونه های اقدام پژوهی مشاوران,اقدام پژوهی مخصوص مشاور مدرسه,اقدام پژوهی مشاور مدرسه ابتدایی,اقدام پژوهی مشاور مدرسه راهنمایی,اقدام پژوهی مشاور مدرسه دبیرستان,اقدام پژوهی مشاور دبیرستان,اقدام پژوهی مشاور هنرستان,اقدام پژوهی مشاور کاردانش,اقدام پژوهی مشاور متوسطه یک,اقدام پژوهی مشاور متوسطه دو,اقدام پژوهی مشاور متوسطه 1,اقدام پژوهی مشاور متوسطه 2,دانلود اقدام پژوهی مشاور,نمونه اقدام پژوهی مشاور مدرسه,اقدام پژوهی, اقدام پژوهی متوسطه, اقدام پژوهی مشاور کامل و آماده بصورت ورد, اقدام پژوهی معلمان دانلود رایگان اقدام پژوهی, دانلود اقدام پژوهی مشاور, دانلود اقدام پژوهی مشاور مدرسه, دانلود اقدام پژوهی مشاور مدرسه ابتدایی, دانلود اقدام پژوهی مشاور مدرسه دبیرستان, دانلود نمونه اقدام پژوهی مشاوران مدارس, موضوع اقدام پژوهی مشاور مدرسه با موضوع چگونه توانستم ناسازگاری دانش آموزان رابرطرف کنم؟, موضوع اقدام پژوهی مشاور مدرسه چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم؟, موضوع اقدام پژوهی مشاور مدرسه چگونه می توانم مشکل افسردگی دانش آموز فاطمه را حل کنم,, نمونه اقدام پژوهی متوسطه اول, نمونه اقدام پژوهی مشاور ابتدایی در قالب ورد, نمونه اقدام پژوهی مشاور برتر کشوری,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی