اقدام پژوهی پایه اول
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 18     کد محصول :6775      حجم فایل:37,14 KB      نوع فایل :rar 

 

 

اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموز( نام دانش آموز) را در کلاس اول

چکیده

 

 

 پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می‌باشد.

 و اما پژوهش حاضر در مورد یگانه رمضانی دانش آموز پایه اول ابتدایی است که دچار استرس و اضطراب در کلاس شده است.که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل‌هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.

 

 

مقدمه

 

 

اختلالات رفتاری و عاطفی دانش آموزان از مواردی است که در سال‌های اخیر، مورد توجه خاص معلمین و اولیاء تعلیم و تربیت قرار گرفته است، توجه ویژه به این مشکلات رفتاری و عاطفی از این جهت مهم است که توجه نکردن به آن و گسترش یافتن این مشکلات در کلاس‌های درسی مانعی در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و تربیتی در مدرسه و کلاس است.

 ضمن این که موجب می‌شود معلمین در کلاس درسی دچار مشکل شوند و باعث افت در عملکرد تحصیلی دانش آموزان نیز شود.اضطراب به عنوان یک مسأله شایع، حداقل به طور خفیف در اغلب کودکان و نوجوانان به چشم می‌خورد.

بروز آن در مرحله حاد و شدید همراه با علایم و نشانه‌هایی چون دلهره، بی قراری، بی خوابی، عصبانیت، تشویش و نگرانی و گوش به زنگ بودن، اشکال در تمرکز حواس، احساس خستگی، تپش قلب و تنگی نفس، تغییر رنگ چهره و اندام‌ها، استرس، اختلال در فشار خون، تعریق سرد و گرم اندام، خیال پردازی، کابوس در خواب و بیداری و ... است.

علل بروز آن نیز معمولاً کاهش مناسبات و ارتباطات عاطفی و عدم احساس امنیت، شرایط ناگوار زندگی ماشینی و عدم ایجاد ارتباط همگن با آن، بروز مسائل، اختلافات و مشکلات خانوادگی، نگرانی از آینده شغلی و تحصیلی، فقدان اعضای خانواده، کم توجهی به مسائل دینی و معنوی. عدم آمادگی در مواجه با خطر احتمالی از قبیل بیماری، فوت،‌ حادثه ناگوار جنگ و سیل و زلزله، برای خویش و نزدیکان، نحوة کسب آموزش‌های تربیتی غلط در چگونگی برخورد با اضطراب است.


لینک دانلود:

اقدام پژوهی چگونه میتوانم استرس دانش آموز( نام دانش آموز) را




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396برچسب:,اقدام پژوهی اول ابتدایی,اقدام پژوهی اول ابتدایی رایگان,اقدام پژوهی دوم ابتدایی,اقدام پژوهی اول دبستان,اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی,اقدام پژوهی کلاس اول ابتدایی,دانلود اقدام پژوهی اول ابتدایی,اقدام پژوهی املا دوم ابتدایی,اقدام پژوهی ریاضی دوم ابتدایی,اقدام پژوهی درس ریاضی اول ابتدایی,دانلود رایگان اقدام پژوهی اول ابتدایی,اقدام پژوهی دوم دبستان,اقدام پژوهی پایه اول دبستان,اقدام پژوهی املا اول دبستان,اقدام پژوهی کلاس اول دبستان,دانلود اقدام پژوهی دوم دبستان,اقدام پژوهی پایه سوم ابتدایی,نمونه اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی,اقدام پژوهی در پایه اول ابتدایی,اقدام پژوهی در مقطع ابتدایی پایه اول,اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی,اقدام پژوهی کلاس سوم ابتدایی,دانلود اقدام پژوهی پایه اول ابتدایی,اقدام پژوهی کلاس دوم ابتدایی,نمونه اقدام پژوهی کلاس اول ابتدایی,اقدام پژوهی در کلاس اول ابتدایی,اقدام پژوهی پایه دوم,اقدام پژوهی کلاس اول,اقدام پژوهی رتبه اول کشوری,یک نمونه اقدام پژوهی که رتبه اول کشوری دارد,دانلود اقدام پژوهی دوم ابتدایی,دانلود اقدام پژوهی پایه دوم ابتدایی,اقدام پژوهی انجمن اولیا و مربیان,اقدام پژوهی ریاضی اول دبیرستان,اقدام پژوهی ریاضی متوسطه اول,اقدام پژوهی درس ریاضی متوسطه اول,اقدام پژوهی پایه اول,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی