گزارش تخصصی راههایی برای آموزش بهتر نوشتن دانش آموزان ابتدای
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

 تعداد صفحات: 13     کد محصول :6784      حجم فایل:32,98 KB      نوع فایل :rar 
 


 

بد خطی دانش اموزان

چکیده:

در گزارش حاضر، با توجه به این اصل که دانش آموز بیشتر به بازی علاقه مند است، بد خطی دانش آموز اصلاح شده است. همچنین به صورت ریشه ای به مشکل پرداخته شده است، نه این که متوسل به رو نویسی هایبی هدف و خسته کننده شود که در مواردی به تشدید مشکل منجر می‌شود.

در این گزارش سعی شده است تا به این مشکلات مشاهده شده از دانش اموزان جواب منطقی داده شود:

 

ü     راستی چه عواملی موجب ایجاد این مشکل شده است؟

ü     آیا ضعف از اندام‌های نوشتاری اوست؟

ü     آیا ما می‌توانیم این مشکل را رفع کنیم؟ 

 

مقدمه:

 

نوشتن جزئی از مهارت های حرکتی است یادگیری مهارت های حرکتی به یادگیرنده امکان می دهد تا حرکت ها و فعالیت های خود را هماهنگ سازد. بررسی ها نشان می دهد خوش خطی یا داشتن خط خوب یکی از کلیدهای موفقیت تحصیلی دانش آموزان به شمار میرود چرا که نوشتن یکی از ابزار های دائمی و مهم دانش آموزان برای تکمیل فرایند یاددهی ، یادگیری است هرچند که  خط بهترین دانش اموز ما هرگز به طور کمال رشد نمی کند اما مشکلات بعضی از دانش اموزان خیلی شدید تر است و خط بعضی ها ناخوانا است و علاوه بر ان در نوشتن نیز کند می باشند . خط خوب یکی از مهارت هایی است که باید از سن کم یعنی از دوره ی آمادگی به دانش آموزان آموخته شود در غیر این صورت بخشی از فرایند یاددهی ، یادگیری دچار نقص خواهد شد((آموزش وپرورش باید از خرد سالی شروع شود زیرا در این مرحله اگر اموزش صورت گیرد پایدار تر خواهد بود.
از این رو درک صحیح مکانیسم ها و عواملی که می توانند باعث مشکلات دست خط شوند ضروری به نظر می رسد در بسیاری موارد دیدیه شده که مشکلات خوانایی دست خط بدون مداخلات در مانی بر طرف نمی گردد.

 

لینک دانلود:

گزارش تخصصی راههایی برای آموزش بهتر نوشتن دانش آموزان ابتدای




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : پنج شنبه 4 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی ادبیات فارسی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی راهنمایی,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دهم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی هفتم,گزارش تخصصی ادبیات فارسی متوسطه,گزارش تخصصی ادبیات فارسی رایگان,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دوره اول,گزارش تخصصی ادبیات فارسی دبیرستان رایگان,گزارش تخصصی درس ادبیات فارسی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات دهم,گزارش تخصصی ادبیات رایگان,گزارش تخصصی ادبیات متوسطه دوم,گزارش تخصصی ادبیات نهم,گزارش تخصصی ادبیات هفتم,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی