دانلود گزارش تخصصی تاثیر مشارکت گروهی دانش آموزان بر افزایش یادگیری درسی آنها
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 تعداد صفحات: 13     کد محصول :6816      حجم فایل:25,89 KB      نوع فایل :rar 

 


 

گزارش تخصصی تاثیر مشارکت گروهی دانش آموزان بر افزایش یادگیری درسی آنها

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مشارکت گروهی دانش آموزان بر افزایش یادگیری درسی آنها
چکیده:
یادگیری مشارکتی یک روش تدریس موفق در گروه های کوچک است در این روش، در هریک از گروه ها، دانش آموزان با توانایی های متفاوت و با استفاده از فعالیت های یادگیری گوناگون درک خود را نسبت به موضوع درسی بالا می برند. این تحقیق در قالب یک گزارش تخصصی به بررسی تاثیر مطالعه فردی در مقابل مطالعه گروهی بر برخی جوانب نوشتار زبان آموزان ایرانی پرداخته است. همچنین این تحقیق گامی بیشتر برداشته تا تاثیر احتمالی خواندن گروهی را دانش آموزان بررسی کند.

مقدمه
یادگیری یک فرایند اجتماعی است و فعالیت های یادگیری برای رسیدن به مرحله تولید اندیشه و اطلاعات حیاتی است. این فکر راژان پیاژه، که از محققان پیشگام در زمینه تعیین تحول فکر به شمار می رود، تایید می کند.
پیاژه نشان داده است که بیشتر آموخته های مهم ما حاصل تعامل با دیگران است. اگر دانش آموزان در مورد یک کتاب، یک تکلیف و با یک مسئله فقط نظرات، واکنش ها و پرسش های خود راداشته باشند، یادگیری آنان به اندازه ی زمانی که به نظرات دیگران نیز دسترسی داشته باشند، پربار نخواهد بود. عمده ترین هدف این روش کوشش برای دستیابی به فعالیت های عالی ذهنی است.
معلمان در مدارس با سه موقعیت آموزشی روبه رو هستند که در بیشتر موارد یکی از آن ها را انتخاب می کنند. ممکن است در هر کلاس معلمان دروس را به نحوی سازماندهی کنند که دانش آموزان وادار شوند برای برنده شدن تلاش کنند. همچنین، آنان به دانش آموزان اجازه می دهند که برابر با میل خود به یادگیری بپردازند و در برخی موارد، معلمان دانش آموزان را به صورت سازماندهی می کنند که در قالب گروه هایی با یاری یک دیگر مطالب درسی را فرا می گیرند. ولی در بیشتر موارد دیده می شود که در کلاس ها دانش آموزبه تنهایی کار می کند. به هر کدام از دانش آموزان گفته می شود که سرت به کار خودت باشد. با بغل دستی صحبت نکن و..

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مشارکت گروهی دانش آموزان بر افزایش یادگیری درسی آنها

دانلود گزارش تخصصی تاثیر مشارکت گروهی دانش آموزان بر افزایش یادگیری درسی آنها



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : یک شنبه 7 آبان 1396برچسب:,گزارش تخصصی درس ریاضی هفتم,گزارش تخصصی ریاضی هفتم,گزارش تخصصی ریاضی پایه هفتم,گزارش تخصصی ریاضی پایه هشتم,گزارش تخصصی عربی هفتم,گزارش تخصصی عربی هشتم,گزارش تخصصی درس عربی هشتم,گزارش تخصصی کاروفناوری هفتم,گزارش تخصصی علوم هفتم,گزارش تخصصی دینی هفتم,گزارش تخصصی زبان انگلیسی پایه هفتم,گزارش تخصصی متوسطه اول,گزارش تخصصی زبان متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی ادبیات متوسطه اول,گزارش تخصصی معلمان متوسطه اول,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه اول,گزارش تخصصی درس عربی متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه اول,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی مدیران متوسطه دوم,گزارش تخصصی متوسطه دوم,گزارش تخصصی درس عربی متوسطه دوم,گزارش تخصصی دبیران ریاضی متوسطه دوم,گزارش تخصصی متوسطه,گزارش تخصصی زبان متوسطه,گزارش تخصصی معلمان متوسطه,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه,گزارش تخصصی مدیران متوسطه,گزارش تخصصی زبان متوسطه دوم,گزارش تخصصی زبان انگلیسی دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی متوسطه دوم رایگان,گزارش تخصصی معلمان متوسطه دوم,گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی معلمان عربی دبیرستان,نمونه گزارش تخصصی معلمان دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی ریاضی دوم دبیرستان,گزارش تخصصی درس ریاضی متوسطه,گزارش تخصصی درس ریاضی دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول,گزارش تخصصی مدیران متوسطه اول رایگان,گزارش تخصصی مدیران دبیرستان,گزارش تخصصی مدیران مدارس متوسطه,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی