دانلود گزارش تخصصی مشاوره
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

  تعداد صفحات: 17     کد محصول :6860      حجم فایل:33,88 KB      نوع فایل :rar 



گزارش تخصصی راهکارهایی برای انتخاب رشته ی صحیح و درست توسط دانش اموزان به کمک مشاوره تحصیلی

...........

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای انتخاب رشته ی صحیح و درست توسط دانش اموزان به کمک مشاوره تحصیلی

چکیده:
انتخاب رشته دوران متوسطه،یکی از انتخاب های مهم و اثرگذار در زندگی است.انتخابی که جهت بسیاری از اتفاقات و فعالیت های زندگی دانش آموزان را تعیین می کند.در این گزارش تخصصی،روشی منطقی و با بهره گیری از علوم مشاوره و روانشناسی تحصیلی و شغلی،برای این کار،معرفی شده است.بنده پس از معرفی عوامل مؤثر بر انتخاب رشته تحصیلی،روشی آسان و منطقی را برای جمع بندی تصمیم گیری در این زمینه معرفی می کنم.
با مطالعه و به کارگیری موارد این کتابچه،به همره تحقیق و جمع آوری اطلاعات و مشورت،حتماً انتخاب رشته ای هماهنگ با شخصیت،منطقی،صحیح و پرثمر خواهید داشت….

مقدمه:
هر کس در زندگی بارها دست به انتخاب می‌زند. چرا که انتخاب یکی از مهمترین فعالیت‌های انسان است. انسان با انتخاب‌های خود مسیر زندگی‌اش را تعیین می‌کند انسان آزاد آفریده شده است و به او این اختیار داده شده است که در بسیاری از موارد آنچه را که مناسب می‌داند، برگزیند.به طور مثال کودک یا نوجوان از میان همه دانش ‌آموزان یا اطرافیان خود تنها عده‌ای را به عنوان دوست خود انتخاب می‌کند. او برای این انتخاب دلایل و ملاک‌های مختلفی دارد. برخی وقتی راه یا چیزی را انتخاب کردند از کار خود راضی هستند و دیگران به دلایل مختلف انتخاب خود را نادرست می‌دانند. موارد دیگری هم وجود دارند که در آنها دست به انتخاب می‌زنیم. انتخاب شغل ، انتخاب همسر ، انتخاب تیم ورزشی و … از دسته اند.
همیشه این سوال برای اغلب دانش آموزان کلاس اول دبیرستان پیش می آید که رشته تجربی را انتخاب کنند یا ریاضی؟ در رشته انسانی در چه رشته هایی موفق تر هستند.

لینک دانلود:

دانلود گزارش تخصصی راهکارهایی برای انتخاب رشته ی صحیح و درست توسط دانش اموزان به کمک مشاوره تحصیلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی