دانلود دموی آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی
 
 
6f4af9423d9ede2088198d465fcfccd9 دانلود دموی آلبوم جدید امین حبیبی به نام وقتی به تو فکر میکنم  Amin Habibi – Vaghti Be To Fekr Mikonam (Album Demo) [128].mp3 3.4 MB Mar-10-14

 

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای امین حبیبی با نام وقتی به تو فکر میکنم با بالا ترین کیفیت
ترانه سرا و آهنگساز تمامی قطعات : امین حبیبی
تنظیم : امین حبیبی ، نیما وارسته ، شهاب اکبری ، رضا تاجبخش
میکس و مسترینگ : امین حبیبی

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر آلبوم فقط با کیفیت ۱۲۸ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفت.

MP3 – ۱۲۸  دانلود کل آهنگهای آلبوم در یک فایل زیپ  : DirectLink
01 Negaranam.mp3
02 Bigharar.mp3
03 Dard.mp3
04 Vaghti Be To Fekr Mikonam.mp3
05 Asheghet Manam.mp3
06 Eshghe Hamishegi.mp3
07 Panjareh.mp3
08 Jodaee.mp3
09 Bi Too.mp3
10 Fadaye Too Chesham.mp3
11 Jomeh.mp3
12 Panjareh (Remix).mp3



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : شنبه 23 فروردين 1393برچسب:دانلود آلبوم, دانلود آلبوم امین حبیبی, دانلود آلبوم جدید, دانلود آلبوم جدید ایرانی, دانلود آلبوم وقتی به تو فکر میکنم,آلبوم جديد امین حبیبی, آلبوم جديد امین حبیبی با نام وقتی به تو فکر میکنم با کيفيت 128, آلبوم جدید امین حبیبی, آلبوم هاي 92, آلبوم هاي روز دنيا, آلبوم وقتی به تو فکر میکنم, آلبوم وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی, آلبوم وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی دانلود, امین حبیبی, ايراني جديد, بهترين و جديد ترين اهنگ ها, دانلود آلبوم, دانلود آلبوم امین حبیبی با کيفيت 320, دانلود آلبوم جديد, دانلود آلبوم روز, دانلود آلبوم هاي ايراني, دانلود آلبوم وقتی به تو فکر میکنم از امین حبیبی, دانلود اهنگ شاد, عکس جديد از امین حبیبی, وقتی به تو فکر میکنم, وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی, وقتی به تو فکر میکنم امین حبیبی دانلود, وقتی به تو فکر میکنم بهترين آلبوم امین حبیبی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی