طرح جابر با موضوع حفاظت از خاک به همراه دفتر کارنما
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

طرح جابر با موضوع حفاظت از خاک به همراه دفتر کارنما


فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

طرح جابر با موضوع حفاظت از خاک به همراه دفتر کارنما

این مجموعه شامل:

  • پوستر های نمونه طرح جابربن حیان علوم حفاظت از خاک
  • تابلوی نمایش نمونه طرح جابربن حیان علوم حفاظت از خاک
  • مطالب علمی آموزشی در باره نمونه طرح جابربن حیان علوم حفاظت از خاک
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه نمونه طرح جابربن حیان علوم حفاظت از خاک  می باشد.

قسمتی ازین مجموعه

 

تمدن های باستانی با شسته شدن خاک های آنها که زمانی عمیق و حاصلخیز بود و با به جای گذاشتن تپه های غیر حاصلخیز صخره ای دچار فرو پاشی شدند. با مشاهده ی تپه های بایر در هندوستان مرکزی و یا بخش های از یونان، لبنان و سوریه، تصور این امر مشکل است که زمانی در این مناطق جوامع کشاورزی دارای شکوفایی بودند.

تهدید فرسایش خاک، امروزه بسیار شوم تر از هر زمان دیگر در تاریخ می باشد. در نسل امروز، زارعین مجبور شده اند تولید محصولات غذایی را برای رفع نیازهای افزایش بی سابقه جمعیت، به بیش از دو برابر برسانند. در کشورهای کم درآمد نسبت جمعیت به اراضی زراعی قابل استفاده که از قبل نیز بسیار بالا بوده در حال افزایش است. در حالی که کشت و کار در اراضی حاصلخیز مسطح تمرکز یافته، و در تامین بیشتر غذای مورد نیاز کمک کرده است، بسیاری از ملت ها مجبورند که سطح اراضی زیر کشت خود را توسعه داده و به سوزاندن و جنگل تراشی در شیب های تند و شخم زدن مراتع اقدام کنند. فشار جمعیت همچنین سبب چرای بی رویه دام ها در مراتع و استخراج بیش از حد منابع چوب گردیده است.

دانلود فایل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1396برچسب:,آموزش طرح جابر,آموزش طرح جابرابن حیان,آموزش و پرورش طرح جابربن حیان,طرح آموزشی جابربن حیان,اموزش ساخت طرح جابربن حیان,اموزش ساخت طرح جابر,اموزش وپرورش طرح جابربن حیان,آموزش تزیین طرح جابربن حیان,دانلود آموزش طرح جابربن حیان,آموزش وپرورش طرح جابر,آموزش طرح جابربن حیان,آموزش طرح جابر ابن حیان,آموزش ابتدایی طرح جابربن حیان,سازمان آموزش و پرورش طرح جابربن حیان,سایت آموزش و پرورش طرح جابربن حیان,آموزش ساخت طرح جابر بن حیان,اموزش و پرورش طرح جابربن حیان,سایت آموزش و پرورش طرح جابر,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی