دانلود طرح جابر با موضوع مهاجرت پرندگان به همراه دفتر کارنما
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 


 

دانلود طرح جابر با موضوع مهاجرت پرندگان به همراه دفتر کارنما


فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

دانلود طرح جابر با موضوع مهاجرت پرندگان به همراه دفتر کارنما

این مجموعه شامل:

 

  • پوستر های  دانلود طرح جابر با موضوع مهاجرت پرندگان به همراه دفتر کارنما
  •  
  • تابلوی نمایش  دانلود طرح جابر با موضوع مهاجرت پرندگان به همراه دفتر کارنما
  •  
  • مطالب علمی آموزشی در باره  دانلود طرح جابر با موضوع مهاجرت پرندگان به همراه دفتر کارنما

قسمتی ازین مجموعه

مقدمه

کوچ یا مهاجرت پرندگان از همان آغاز تاریخ توجه بشر را به بشر جلب کرده است. در یک هزار سال قبل از میلاد هومر به آن اشاره کرده و ارسطو فیلسوف بزرگ یونان درباره آن بررسی کرده است. کوچ عبارت است از حرکت پرندگان به طرف جنوب در پاییز و به طرف شمال در بهار یا حرکت از زمینهای پست به طرف ارتفاعات و یا از نقاط دور از ساحل به طرف ساحل. چون بعضی از آنها در شرایط جوی زمستان نمی‌توانند زنده بمانند به مناطق گرمتر می‌روند.

آن پرندگانی که از بعضی حشرات یا جوندگان کوچک تغذیه می‌کنند در زمستان نمی‌توانند چنین غذاهایی را بدست آورند. چون پرندگان در تابستان زاد و ولد می‌کنند کوچیدن آنها به این موضوع هم مربوط می‌شود. بعضی از غدد پرندگان مواد شیمیایی ترشح می‌کنند که قاعدتا باید با زاد و ولدشان ارتباط داشته باشد. این در بهار اتفاق می‌افتد. پرنده حس می‌کند که موقع جوجه آوردنش نزدیک شده بنابراین عازم شمال که هوا تابستانی است می‌شود. بنابراین تغییر طول مدت روزها و نبودن غدا به پرنده می‌گوید که عازم مناطق گرمسیری شود.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 8 اسفند 1396برچسب:,طرح جابر پنجم دبستان,طرح جابر پنجم ابتدایی,طرح جابر کلاس پنجم دبستان,طرح جابربن حیان پنجم دبستان,طرح جابر برای کلاس پنجم دبستان,طرح جابربن حیان پایه پنجم دبستان,طرح جابر پایه پنجم ابتدایی,موضوع طرح جابر پنجم ابتدایی,طرح جابر ابن حیان پنجم ابتدایی,طرح جابر پایه ی پنجم ابتدایی,طرح جابربن حیان پایه پنجم ابتدایی,طرح جابر بن حیان کلاس پنجم ابتدایی,طرح جابر بن حیان مدارس ابتدایی پنجم,طرح جابر کلاس پنجم,طرح جابر پایه پنجم,موضوعات طرح جابر کلاس پنجم,موضوع طرح جابر کلاس پنجم,طرح جابر پنجم,طرح جابر پنجم ابتدای,نمونه طرح جابر پایه پنجم,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی