دانلود طرح جابر با موضوع شتر مرغ به همراه دفتر کارنما
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

 

دانلود طرح جابر با موضوع شتر مرغ به همراه دفتر کارنما


فرمت فایل ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات مندرج در توضیحات فایل

دانلود طرح جابر با موضوع شتر مرغ به همراه دفتر کارنما

این مجموعه شامل:

  • عکس طرح جابر با موضوع شتر مرغ به همراه دفتر کارنما
  • مطالب علمی آموزشی طرح جابر با موضوع شتر مرغ به همراه دفتر کارنما
  • نتیجه گیری طرح جابر با موضوع شتر مرغ به همراه دفتر کارنما
  • این مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.

قسمتی ازین مجموعه

نگاهی به شترمرغ و چرم شتر مرغ

در قرن نوزدهم میلادی شترمرغ در آفریقای جنوبی صرفا جهت استفاده از گوشت آن مورد پذیرش قرار می گرفت.اما از نیمه دوم قرن بیستم صنعت چرم سازی در آفریقای جنوبی مورد بهره برداری قرار گرفت و در آمریکا وارد بازار مصرف خود را تا حدودی پیدا کرده است.

عمر شترمرغ

عمر هر شتر مرغ بین ۵۰ تا ۶۰ سال بوده که از ۲ سالگی تخم گذاری شروع میشود و وزن هر شتر مرغ بین ۹۰ تا ۱۱۰ کیلو و قد آن ۱ تا ۲ و نیم متر می باشد.بستگی به نژاد نر و مادگی دارد .از هر شتر مرغ به طور متوسط ۱.۲ تا ۱.۵ متر مربع چرم با کیفیت بدست می آیدکه این میزان قابل افزایش است.

بر اساس آمار معاونت جهاد کشاورزی و تجربیات مزرعه داران یک شترمرغ ماده در سال ۴۰ جوجه تولید میکند که جوجه ها پس از یک دوره ۱۰ تا ۱۳ ماهه پروار شده و قابل ذبح می باشند.حال آنکه گاو طی این مدت فقط یک گوساله تولید می کند و از آن یک تخته چرم ۲.۷ متر مربعی تولید میگردد .در حالیکه تولید چرم شتر مرغ براساس این آمار حداقل ۴۸ متر مربع و حداکثر ۶۰ متر مربع حواهد بود .این خود یکی از بارز ترین دلایل ارجعیت چرم شترمرغ ب چرم گاوی است .( جدای از کیفیت چرم )

بازار چرم شتر مرغ

در شرایط فعلی محصولات شترمرغ در داخل کشوربسیار محدود بوده و معدود فروشنده هایی هستند که نمونه هایی از محصولات جرم شتر مرغ را ارائه می کند.
اما چند سالی است که تولید چرم در چرمسازی های و ……. و چرم شهر آغاز گردید و بازارهایی سعی در تولید مصوغات چرمی جهت صادرات پیگیری میشود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1396برچسب:,طرح جابر رایگان,طرح جابر رایگان کلاس چهارم,طرح جابر رایگان سوم ابتدایی,طرح جابر رایگان کلاس سوم,طرح جابر رایگان چهارم ابتداییطرح جابر رایگان کلاس اول,طرح جابر رایگان اول ابتدایی,طرح جابر رایگان کلاس پنجم,طرح جابر رایگان پنجم ابتدایی,طرح جابر رایگان کلاس ششم,طرح جابر رایگان ششم ابتدایی,طرح جابر رایگان کلاس دوم,طرح جابر رایگان دوم ابتدایی,طرج جابر رایگان,طرح جابر ابتدایی,موضوع طرح جابر آماده,دانلود طرح جابر رایگان,طرح جابر در مورد,طرح جابر بصورت آماده,طرح جابر کامل و آماده,تحقیق درباره طرح جابر,پروژه رایگان طرح جابر,طرج جابر,دانلود طرج جابر,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی